MrPorcupine Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Skal kjøpe GamingPC! Ok har tenkt over saken litt og har lyst å kjøpe denne dataen: http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10309 Vil bare bytte hovedkortet! Fra: Asus P5K, P35, Socket-775, DDR2, ATX, GbLAN, PCI-Ex16 Til: Asus P5N-E SLI, nForce-650i SLI, ATX, Socket-775, GbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16 Dette gjør jeg fordi jeg har tenkt å først kjøpe et 8800GT kort, for så kanskje senere og kjøpe et til å kjøre det i SLI. Ser dette greit ut? Eller vil den bli dårligere eller noe?! Tar gjerne imot tips og forslag! Lenke til kommentar
QPAD92 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ville kanskje ha byttet ut Strømforsyningen med denne? Link Lenke til kommentar
MrPorcupine Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Ville kanskje ha byttet ut Strømforsyningen med denne? Link Ok, takk for svar! Men ser det andre greit ut? Lenke til kommentar
QPAD92 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ser helt gret ut det Lenke til kommentar
MrPorcupine Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Takk for svar! Har noen andre noen anbefalinger eller ser noen andre noen feil? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 E8400 er fortsatt ikke støttet på Asus P5N-E SLI kortet. Er en meget bra strømforsyning som følger med. Ser ingen grunn til å bytte. Om du ikke planlegger et nytt skjermkort i umiddelbar framtid ser jeg ingen grunn til å kjøpe et SLi hovedkort. Om du absolutt vil ha ett ville jeg sett på 750i brikkesettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå