selveste Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 hei er det noen som vet service intervallen og når reg.reim skal skiftes på en opel astra 1,4 og 1,6 99.mod? har sett på en som er gått 114000 og selger vet ikke når reima blei skifta forrige gang eller når den skal skiftes igjen takker for svar:) Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvert 4. år eller 60.000km på Opel, alt etter hva som kommer først. Hvis du kjøper den uten å vite når reima er byttet, ville jeg byttet med en gang. Står det ingenting i serviceheftet eller på klistrelapp i motorrommet heller? Lenke til kommentar
selveste Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Hvert 4. år eller 60.000km på Opel, alt etter hva som kommer først. Hvis du kjøper den uten å vite når reima er byttet, ville jeg byttet med en gang. Står det ingenting i serviceheftet eller på klistrelapp i motorrommet heller? da skal den jo skiftes på 120000. er det urimelig av meg å kreve den byttet eller avslag i prisen siden det bare er 6000km til? Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Skader jo ikke å spørre, du kan jo ikke få annet enn nei På en 99-modell skulle jo reima vært byttet for 2. gang uansett pga alder. Hvis ikke byttet kan dokumenteres, ville jeg som sagt byttet straks etter kjøp, sånn for "peace of mind". Kan bli dyrt med register-ras... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå