Hagr Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hei! Jeg har ikke funnet noen tråd om denne type filmer, så jeg tar den friheten å lage en slik Det er altså filmer ala. "The Da Vinci Code" og "National Treasure" det er snakk om. I denne tråden kan man anbefale filmer, diskutere plusser og minuser osv. Harald Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Tja, finnes det så mange slike filmer da? Ingenting er som en god og mystisk konspirasjonsteori ihvertfall. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Tja... vet ikke om The Bone Collector går under denne kategorien? Skjønt den er mer krimretta ved at skurken legger ut spor her og der som hovedrolleinnhaveren (spilt av Denzel Washington) prøver å gjøre noe vettugt ut av. Forøvrig en kjempebra film. Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Indiana Jones filmene Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Lost (tv-serien). Hele greia er jo et eneste stort mysterium. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) The Omega Code Jeg likte den ikke, men det er jo en smaks sak. Så har du også The Omega Code 2 (har ikke sett denne) Marathon Man (kanon bra film!) Endret 12. februar 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 The Ninth Gate med Johnny Depp faller inn under denne kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå