Haddeland Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Har Motorola T720 disse tingene? HSCDHSCDS (høyhastighets dataoverføring) ? EMS ? MMS ? Radio ? Skjermsparer ? Animerte skjermsparer ? Andre funksjoner ? Medfølgende utstyr ? Kan du kjørte vanlige ringetoner og polyfoniske? Annet ? Er telefonen noe å satse på? Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 ja dn har alt! har en selv og er kjempefornøyd Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 ja dn har alt! har en selv og er kjempefornøyd har ikke tid til o skrive mer Lenke til kommentar
AndreM Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Når fikk den radio? Og MMS? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Den har verken radio eller MMS, noe som er svært kjipt :-? forresten så heter den Motorola t720 Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Den har heller ikke HSCSD (High Speed Circuit Switched Data), eller noe mdflg. utstyr, bortsett fra lader... Men den er noe å satse på, ja det er den... Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Kanskje du bør endre topicen din? Samsung T720?? Jeg har lekt litt med motorola T720, og etter en liten oppdatering hos EMTS i Oslo er den blitt veldig bra!! Kan anbefales dersom du vil ha fargeskjerm til billig pris! At den ikke har radio er faktisk litt kjipt, men det bør jo ikke være essensielt i valg av mobil. Den er veldig pen!! Lenke til kommentar
markusol Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg har lekt litt med motorola T720, og etter en liten oppdatering hos EMTS i Oslo er den blitt veldig bra!! Kan anbefales dersom du vil ha fargeskjerm til billig pris! M-LADY: Hva slags oppdatering? Hvilke "bugs" rettet den opp? Bra telefon. Men en del bugs ja. -markus- Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Har den ikke foran meg nå, så jeg får ikke sjekket hvilken software versjon den har, om det haster får du sende en privat melding til Scalpel. Det er to umiddelbare forbedringer: * Alarmfunksjonen funker skikkelig. Man trenger ikke restarte hele telefonen for at den skal ringe. Vet det er noen som har hatt dette problemet, men nå kan man hvertfall stille den inn uten å bruke en halvtime på å skru den av og på. * Ringetonene henger seg ikke opp lenger! Tidligere hendte det at ringetonen hang seg når man hørte gjennom flere "melodier". Motorola-support kjente til problemet og sa bare at "det virker som om ringetonene ønsker å spille seg ferdig. Ha-ha.." Skikkelig seriøs support... Det problemet er det hvertfall slutt på nå! Har ikke lekt så mye med den etter den ble oppgradet. Har derfor ikke lagt merke til om den er blitt raskere eller om det er plass til flere meldinger nå. Scalpel kommer sikkert nærmere tilbake til dette, da det er hans telefon!! Edit: typo Lenke til kommentar
totto103 Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Radio og mp3 spiller kan kjøpes som ekstrautstyr, bl.a. hos MPX.no Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Det med alarmklokken og ringetonene som henger seg opp er bugs som bare finnes på noen telefoner. Jeg har vært bort i noen bugs på min telefon, men de har skjedd så sjelden at det ikke er plagsomt. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 batterikapasitet? er den OK? Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Har ikke lekt så mye med den etter den ble oppgradet. Har derfor ikke lagt merke til om den er blitt raskere eller om det er plass til flere meldinger nå. Scalpel kommer sikkert nærmere tilbake til dette, da det er hans telefon!! Vel, som kjæresten min sier så har jeg oppgradert min T720, og det rettet opp en del ting. Ringetonene henger seg ikke opp lenger, alarmklokken virker som den skal, og jeg har plass til MANGE flere meldinger. Før oppgraderingen kunne jeg maks ha 20 sms i Innboksen, mens Utboksen kunne ha over 50. Nå virker det som om innkommende meldinger også lagrer seg på telefonen. For å få "lite minne"-advarsel må jeg opp i 70 sms i Innboksen, og 40 i utboksen (og sikkert andre kombinasjoner). Etter å ha sjekket med min gamle 3210 ser jeg at 14 av de 70 ligger på sim-kortet. Noe av det rare er at jeg ikke ser noen forskjell i software-versjonen før og etter oppgradering. Hele tiden har jeg hatt T720_G_05.08.40R.... Lenke til kommentar
markusol Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Høres ut som om jeg må få oppdatert softwaren på telefonen da. Men kanskje jeg burde vente, hvis det blir mulig å oppgradere den til t720i. Som det står at du kan her... http://forum.amobil.no/viewtopic.php?topic...=92699&forum=19 Scalpel: Hvor mye kostet oppgraderingen? -markus- Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Scalpel: Hvor mye kostet oppgraderingen? Jeg leverte telefonen hos EMTS (i vika, men de har også kontorer like ved Oslo City og Furuset), og oppgraderingen var Gratis batterikapasitet? er den OK? Ved normalt bruk lader jeg ca. hver 3-4 natt. edit: typo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå