mandela Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 hei, har de tre første cdene til SuSE 8.1 professional (som er på 7 cder). er det to forskjellige versjoner eller holder det med de 3 cdene jeg allerede har? (med andre ord, er SuSE 8.1 personal det samme som de 3 første cdene til professional?) Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 For min del synes jeg noe av poenget med å bruke fri programvare er at jeg slipper å bruke piratkopier. Det gir en god følelse. Det kan godt være du har fått tak i de tre cd-ene på en lovlig måte. Jeg antar mange av cd-ene inneholder programmer som kan lastes ned fra nettet, eller kildekoden til slike. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 ? jeg ser ikke forskjell mellom å ha 3 isoer eller installere via internett som suse tilbyr (av nyeste distro) men takk for et konstruktivt svar Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Installer fra FTP, mye lettere, også får du med like mye software som i pro versjonen + at du slipper å laste ned de programmene du ikke trenger :wink: MarcelSB EDIT: Fett at du går for SuSE, heraldo!!! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 SuSE virker som en veldig grei og gjennomført distro, har prøvd live eval. og installert fra cd 1 (til 8.1 pro), dessverre fikk jeg en feilmelding om at openoffice (som jeg også bruker i windos) hadde en feil under install, mulig at det skyldes dårlig iso siden jeg ikke fikk testet md5sum'en til de 3 isoene jeg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå