Gå til innhold

Trenger hjelp til valg av spel

Kvalheimaren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde demoen av alle bortsett fra Def Jam, og ingen falt i smak for meg. Eneste som kunne vært bra er vel stuntman. Stranglehold ble et litt klysete, "liksomtøft" spill med dårlig grafikk laget av max payne-fans. conan virket som en dårlig kopi av GoW, også emd dårlig grafikk. Gundam vet jeg ikke hvorfor njeg ikke likte, var vvel kanskje litt for spaced out for meg. Kjøp heller en av alle "blockbuster"-spillene.

Lenke til kommentar

Hvorfor har du akkurat lyst på noen av dem?

Syns heller du skal vurdere spill som: cod4, uncharted, assasins creed og burnout paradise. etter min mening noen av de beste ps3 spillene!

Ikke glem: Colin McRae Dirt, Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction og Warhawk. Det er spill som mange skryter av!

Det bare an anbefaling så ikke skyt meg hvis du har dem, eller at det er en spessiel grunn får å velge de andre :!:

Lenke til kommentar

Det er ikke spill som jeg har mye skryt av liksom,sånn som de jeg nevnte!

Har prøvd demoene av alle untatt Def Jam Icon, uten å like spillene spesielt godt!

Å kjøpe spillene bare forde at dem er billige mener jeg er dumt. Bedre å spare de pengene å kjøpe et spill du vil ha 3-4 ganger mere glede av.

Hvis du ikke har prøvd demoene, syns jeg du skal prøve dem først. Jeg kan ikke si hva du kommer til å like eller ikke. Alle har ver sin smak

Lenke til kommentar
Spill heller minesveiper på pcen :thumbup: det blir det billigste og beste alternativet

Nåvel... for å kunne spille minesveiper trenger man faktisk en Windows lisens, og de er ikke nødvendigvis billige - gjerne dyrere enn et PS3 spill :!:

Men jeg har spilt Stuntman en del - jeg synes det var ganske artig, men det krever presisjon, presisjon, repetisjon og repetisjon. Og det blir rimelig vanskelig etterhvert..

Flere spill kommer sikkert til å falle i pris snart da - i dag så tar det ikke såå lang tid før PS2 spill blir utgitt på nytt som Gold/Platina eller hva det nå heter, til en mye billigere penge. Og jeg ser ikke bort ifra at det kommer til å skje på PS3 om ikke så lenge også.

Ellers så finnes det et par rimelige spill man kan laste ned fra PSN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...