CornerShop Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Heisann! Topic sier det meste. Pris må diskuteres. Er ute etter en som gjør jobben billig, for det eneste som trengs er at jeg kommer i gang. Videre skal jeg klare meg. Jeg har webhosting og domene. Pris for jobben diskuteres. Håper på tilbake meldinger, kan svare på melding også. Mvh Alex / CornerShop Lenke til kommentar
Warz Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Heisann! Topic sier det meste. Pris må diskuteres. Er ute etter en som gjør jobben billig, for det eneste som trengs er at jeg kommer i gang. Videre skal jeg klare meg. Jeg har webhosting og domene. Pris for jobben diskuteres. Håper på tilbake meldinger, kan svare på melding også. Mvh Alex / CornerShop Jeg kan gjøre denne jobben dersom du er interessert i ferdige script. Jeg er ikke programmerer, men har god erfaring i og sette opp diverse websider. Send meg i såfall en PM. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har muligheten til å gjøre det, interessert? send pm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg