Bister Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Noen som vet hvor mye det ca vil koste og bygge en ballbinge, eller og kjøpe en? og hva trenger man eventuwelt av materialer og lignende? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Du trenger jo en del materialer, spørs jo om hvor stor den skal være, B*H*L. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 helt standard mål, vet ikke helt hva det er jeg, slike som står på Norway Cup o.l Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hmm. Er dette en ballbinge du skal bygge i hagen? Om du skal lage en vanlig ballbinge med kunstgress osv, kan det bli litt dyrt. Om du har en plen i hagen og bare skal bygge vegger rundt, bør det ikke komme på så veldig mange tusen, men det koster. Størrelsen på målene er ikke veldig interessant. Det er lengde og bredde på banen som er aller mest interessant ... Goscinny Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 http://www.posten.no/Portal/OmPosten/Poste...unnet/ballbinge Bygging av en ballbinge koster ca. kr. 400.000,- i dag. Det er ikkje verre enn på søke etter ballbinge på google Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Joda, men om han bare skal sette opp et par mål og en bane med gjerde rundt i hagen, er det jo ikke så dyrt, akkurat. Jeg tror trådstarter må utdype litt hva han mener. Goscinny Lenke til kommentar
Bister Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Nei, bare å sette oppe gjerder og mål, er ikke sikkert jeg skal bygge, er bare en tanke Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 http://www.posten.no/Portal/OmPosten/Poste...unnet/ballbingeBygging av en ballbinge koster ca. kr. 400.000,- i dag. Det er ikkje verre enn på søke etter ballbinge på google Nåja. Om en gjeng går sammen og bygger en binge på dugnad så blir det nok betraktelig billigere enn om de bestiller en fiks ferdig binge fra et eller annet firma. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det som nok virkelig koster er å legge kunstgressbane. Jeg vil tro det koster mye arbeid med grunnen for å få den til å være helt flat - og fortsette å være det i mange år. Da må en nok leie inn gravemaskinfolk osv. OM en bare bygger oppå en plen i hagen, blir det nok mye billigere, slik som Olsen sier. Goscinny Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 I bygda vår bygde vi ballbinge for ca 250 000 kr (tror jeg det var) Dugnadsarbeid med sponsorere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå