Seimaren Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Helloen folken's Eg har bare hørt om casemod's... og eg lure på... KVA I HELVETE E DA? xD Svar meg fort Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Modifikasjoner på kabinettet. Eksempel: http://www.bit-tech.net/content_images/200..._Ediejo/121.jpg Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 velkommen til forumet, ikke bruk så mye stor skrift, og ser ikke vitsen med banninga. casemod er når du modifiserer kabinettet eller "kassa" slik at den ser andeledes ut eller får andre egenskaper f.eks at du setter inn et vindu, eller tilpasser så det blir plass til flere hardisker eller vifter Lenke til kommentar
Seimaren Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 ok.... Sorry for det med banninga... det er bare det og ikkje vera ute på byen og feste som vanlig men i stedet ligge hjemme i sengen/spille data er sugent! skakke banne mere på forumet Lenke til kommentar
Markus84 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) For å si det på det ''enkle'' språket, så er det ting og tang du kan putte på eller kanche inni kabinette ''Extra-utstyr'' eller hjelpe ting Endret 10. februar 2008 av Markus84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå