Howard Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Drivere røper ATI? Informasjon i de nyeste Catalyst 3.1-driverne kan ha røpet ATI sine planer for navngivning av kommende grafikkbrikker. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 R350 og RV350.. Ble forvirret en stund der jeg! Anyway, er det egentlig viktig hva brikkene kommer til å hete? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Anyway, er det egentlig viktig hva brikkene kommer til å hete? neh, derfor er det troverdig om du spør meg. Hadde det vært ytelse og sånn så er det interresant navn means møkk Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Bilde i artikkelen. Litt rart at skjermkortet til venstre ikke har universal AGP, men bare 1.5 Volt. Bare undret, bør ikke alle dagens skjermkort ha universal AGP? Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 litt kjip visst en ikke får stappa det i AGP-sloten fordi ATi har vært inkompitable, splitter nytt kort men nei... passer ikke inn det ... Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Nåh, det ville nå ha passet til hovedkort som har 4x AGP, mener nå jeg... Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Bilde i artikkelen. Litt rart at skjermkortet til venstre ikke har universal AGP, men bare 1.5 Volt. Bare undret, bør ikke alle dagens skjermkort ha universal AGP? Kan hende at kortet blir billigere på den måten, RV***-gpuene brukes jo på budsjettkort. Er en stund siden nå AGP 2x hovedkort ble faset ut og de cipsettene som i det hele tatt kunne vært aktuelle er AMD 750 og Intel 440BX. Lenke til kommentar
bass_to_the_maxx Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Vi dere ser på kortet til høyre, nede i høyre hjørne kan man se en Molex kobling. Det tyder vel på at kortet bruker endel strøm, eller at det bruker 5, 12V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå