humancoreiii Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) gikk akkurat inn på sonyericsson.com (ble satt over til norsk side) der fant jeg flere telefoner jeg ikke har hørt om før. blandt annet: X1 - en htc aktig telefon med full touchscreen, qwerty tastatur under tlf og windows mobile W980 - klamskjell tlf med 8 gb minne G700 og G900 - buisness telefoner med touchscreen C702 og C902 - Kameratelefoner med 3 og 5 mpix (uten xenon flas?) og noe andre småtteri jeg ikke vet om er så nytt. Legger ved et screenshot at modellarket. (tilgi meg viss dette ikke er nye modeller, bare jeg som ikke har fulgt med) Endret 10. februar 2008 av Go1den3ye Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 De ligger ute på GSMArena også, så de er nok på vei Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) jepp. de ble lansert i kveld fant jeg ut men jeg la ut dette i alle fall før de på amobil C902 er en liten herlighet alltså den SKAL jeg ha. *Kaste w960 ut av vinduet* Endret 10. februar 2008 av Go1den3ye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå