MaSo Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Heisann Skal se en film sammen med ei jente som jeg liker veldig godt etc. dere kan drillen hele gjengen Så lurer jeg på om det er noen som har en film som kan egne seg, helst utav de filmene som er mulig å få leie/kjøpe nå Lenke til kommentar
stigga Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Uansett, lei en grøsser. Når hun blir redd, skiller hun ut endorfiner slik at hun føler opphisselse. Det relaterer hun selvsagt til deg;-) Helt sant! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Man produserer også endorfiner ved latter, så da har du flere alternativ når det kommer til sjanger. Men skrekkfilm høres tryggere ut, det er lettere å finne en skrekkfilm man blir skremt av enn en komedie man ler av. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Spør kva ho likar, eventuelt ha litt forskjellig tilgjengeleg. Å setje på ein grøssar til feil jente kan slå ganske dårleg ut. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Spør kva ho likar, eventuelt ha litt forskjellig tilgjengeleg. Å setje på ein grøssar til feil jente kan slå ganske dårleg ut. Tror ikke jeg skal frykte det fenomenet med denne jenta, tror heller at jeg skal frykte å sette på en romantisk film og at jeg sovner mer Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Personlig foretrekker jeg romantikk. Føler det er litt opphypa rundt fenomenet "se en skrekkfilm, så kan du passe på dama". Ikke alle jenter liker å bli eksponert for skrekk, men jeg sverger på at samtlige jenter kan storkose seg med en klissete, romantisk film. Skal du se romantikk, bør du sjekke ut Garden State. Herlig film, med fantastisk soundtrack. Videre så har du jo klassikerne You Got Mail, Notting Hill, Titanic, etc. Lykke til Lenke til kommentar
krikol Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Viss du velger skrekk, bør du passe på at du sjølv ikkje blir skremd;)...passer ikkje heilt at du sitt og skriker som ei jente:P...med andre ord, sjå filmen aleine før du ser den med denne jenta;)...good luck Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 hmm blei plutselig litt mer komplisert enn en koselig film kveld :!: Jaja, får ta det som det kommer, har ingenting å tape på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå