Aleks Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Hey, da har Koss porta proen min blitt ødelagt ved at kabelen på den ene øretelefonen har ryket litt inni. Har lyst på et nytt et, syns porta pro satt dårlig på hodet i og med at jeg har halvlangt hår + at det lugga. Trenger et nytt headsett til helst under 500 lappen. Hører for det meste på rock og av og til trance. Har Creative Zen som kan spille av film som jeg også bruker og se på. Takker for svar, så litt kjapt over denne delen av forumet og fant ingen tråder som var var lik denne Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 da er det vell svært lite valg, se litt på Sennheiser, noen PX'ene skal vist være bra... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 åpent - sennheiser px100. lukket - akg k518dj Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 åpent - sennheiser px100. lukket - akg k518dj støtter px100. Billige og bra. Det eneste negative er at de kanskje er litt lite bass Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Hmm.. px100 har fått god kritikk og er billig, har bassen mye og si når man hører på rock egentlig? Takker for alle svar Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Ikke noe særlig hvis du har en god mp3 med en riktig innstilt/bra equalizer Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Okei, vil vel si at Creative Zen er en god mp3 spiller Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Okei, vil vel si at Creative Zen er en god mp3 spiller Agree with that ^^ Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Bassen er absolutt tilstede. Går man fra Koss PortaPro blir det en stor overgang, mindre bass men mer kontrolert og naturlig. Creative Zen kan gi px100 en bass kick gjennom equalizeren. Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Bassen er absolutt tilstede. Går man fra Koss PortaPro blir det en stor overgang, mindre bass men mer kontrolert og naturlig. Creative Zen kan gi px100 en bass kick gjennom equalizeren. Koss Porta Pro = Fjortis Headset... Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 AKG 414 P, lukket sammenleggbare.. Knall headset.. Lenke til kommentar
oyvinbso Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Skulle akkurat til å spørre om akkurat det samme som trådstarter. Mista PortaProene mine og fant ut at det ikke var noen grunn til ikke å vurdere andre alternativer(er jo ikke akkurat mangel på folk som hater på PortaPro..). Ser for øyeblikket ut til å bli PX100 på meg, siden det er mange som anbefaler dem. Ser at de har mindre bass, men satser på at det går bra selv om jeg er rapfantast. Har også muligheten til å kjøpe AKG 24 P til en billigere penge. Noen som har erfaring med disse? Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg har et AKG K24P og jeg er meget fornøyd med dette headsettet. Det minner en del om Porta Pro med tanke på konstruksjon og lyd, men AKG-headsettet danker ut Porta Pro på komfort, etter min mening. Jeg har også hatt Porta Pro og jeg er helt enig med deg; det lugger noe sykt:) Men det gjør altså ikke dette:) Jeg har sett litt på AKG's hjemmeside og det ser ikke ut som om de selger K24P lenger. Det ser derimot ut som om det har kommet en ny modell, K412P, som er grått. Headsettet mitt er gult:) Håper svaret hjalp.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Kjøpte Porta Pro nok en gang av en kompis på flyet hjem fra Polen for 200 kroner har klipt håret kort nå da så håper at det ikke lugger like mye nå Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Skulle akkurat til å spørre om akkurat det samme som trådstarter. Mista PortaProene mine og fant ut at det ikke var noen grunn til ikke å vurdere andre alternativer(er jo ikke akkurat mangel på folk som hater på PortaPro..). Ser for øyeblikket ut til å bli PX100 på meg, siden det er mange som anbefaler dem. Ser at de har mindre bass, men satser på at det går bra selv om jeg er rapfantast. Har også muligheten til å kjøpe AKG 24 P til en billigere penge. Noen som har erfaring med disse? Om du faktisk får tak i AKG 24p, og til en billig penge, så er det ikke noe å tenke på :-) Mindre overdrevet bass, uten at bassen er fraværende da og mer luftig... dvs du får mer detaljer. Etter min mening mye bedre enn portapro... Arvtageren er som nevnt AKG K412P, og vil tro disse er av samme kaliber, bare forbedret http://www.hificenter.no/shop.cfm?path=204,225 Endret 23. februar 2008 av Duckhunter Lenke til kommentar
Knut Per Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Hvilket headsett er best lyd og bass av AKG og Sennheiser? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hvilket headsett er best lyd og bass av AKG og Sennheiser? du kan umulig sammenlikne merker da de har hodetelefoner fra 50-150000 kroner. må sammenlikne modeller Lenke til kommentar
Knut Per Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hvilket headsett er best lyd og bass av AKG og Sennheiser? du kan umulig sammenlikne merker da de har hodetelefoner fra 50-150000 kroner. må sammenlikne modeller ikke over 500 kr.. noen bra der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå