Gå til innhold

Nytt musikk headset!

Aleks

Anbefalte innlegg

Hey, da har Koss porta proen min blitt ødelagt ved at kabelen på den ene øretelefonen har ryket litt inni. Har lyst på et nytt et, syns porta pro satt dårlig på hodet i og med at jeg har halvlangt hår + at det lugga. Trenger et nytt headsett til helst under 500 lappen. Hører for det meste på rock og av og til trance. Har Creative Zen som kan spille av film som jeg også bruker og se på.

Takker for svar, så litt kjapt over denne delen av forumet og fant ingen tråder som var var lik denne :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle akkurat til å spørre om akkurat det samme som trådstarter. Mista PortaProene mine og fant ut at det ikke var noen grunn til ikke å vurdere andre alternativer(er jo ikke akkurat mangel på folk som hater på PortaPro..).

Ser for øyeblikket ut til å bli PX100 på meg, siden det er mange som anbefaler dem. Ser at de har mindre bass, men satser på at det går bra selv om jeg er rapfantast. Har også muligheten til å kjøpe AKG 24 P til en billigere penge. Noen som har erfaring med disse?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har et AKG K24P og jeg er meget fornøyd med dette headsettet. Det minner en del om Porta Pro med tanke på konstruksjon og lyd, men AKG-headsettet danker ut Porta Pro på komfort, etter min mening. Jeg har også hatt Porta Pro og jeg er helt enig med deg; det lugger noe sykt:) Men det gjør altså ikke dette:) Jeg har sett litt på AKG's hjemmeside og det ser ikke ut som om de selger K24P lenger. Det ser derimot ut som om det har kommet en ny modell, K412P, som er grått. Headsettet mitt er gult:) Håper svaret hjalp..

Lenke til kommentar
Skulle akkurat til å spørre om akkurat det samme som trådstarter. Mista PortaProene mine og fant ut at det ikke var noen grunn til ikke å vurdere andre alternativer(er jo ikke akkurat mangel på folk som hater på PortaPro..).

Ser for øyeblikket ut til å bli PX100 på meg, siden det er mange som anbefaler dem. Ser at de har mindre bass, men satser på at det går bra selv om jeg er rapfantast. Har også muligheten til å kjøpe AKG 24 P til en billigere penge. Noen som har erfaring med disse?

Om du faktisk får tak i AKG 24p, og til en billig penge, så er det ikke noe å tenke på :-)

Mindre overdrevet bass, uten at bassen er fraværende da :) og mer luftig... dvs du får mer detaljer.

Etter min mening mye bedre enn portapro...

Arvtageren er som nevnt AKG K412P, og vil tro disse er av samme kaliber, bare forbedret ;)

http://www.hificenter.no/shop.cfm?path=204,225

Endret av Duckhunter
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+89234341
Hvilket headsett er best lyd og bass av AKG og Sennheiser?

du kan umulig sammenlikne merker da de har hodetelefoner fra 50-150000 kroner. må sammenlikne modeller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...