Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 De fleste venna mine foretrekker tysk billigvin som Blue Nun, Black Tower, Green Angel osv. Selv går jeg for fransk vin som "Plaimont, vin de pays des côtes de Gascogne" blant hvitvin, og blant rødvin går det i El Copero, Borelo / Bolero (eller noe lignende) og Barolo. Samt at jeg har fått smaken på en italiensk rødvin som jeg ikke aner hva heter, men som smaker Scotch. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Chianti-vinene er fine. Dersom du skal litt opp i pris og kvalitet er Amarone passende. Av billig pappvin er da Luca Primitivo merlot en helt soleklar favoritt. Den er meget bra til pappvin å være. Mitt siste tips er Poliziano. Den koster 300 på polet, men konkurrerer med viner fra en langt høyere prisklasse. Jeg er generelt sett tilhenger av viner fra Toscana. Var der på vintur sist sommer, vi bodde i den lille byen Lucca, ikke langt fra Firenze. Dersom du er glad i god vin, og musikk er Lucca absolutt stedet å dra i slutten av juni. Hvert år holdes det en musikk-festival på Piazza Napoleone i et par uker. Artister som har vært der er blant annet: Eric Clapton, Roger Waters, Santana, John Legend, Norah Jones og Elton John!! Say no more. Endret 5. april 2008 av Barcarolle Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ah, pappvin. Oppdaget en herlig en i vinterferien. Chillout. Hadde ikke noen store forventninger til den, siden navnet var litt harry og den var californsk, men den var faktisk god - mot alle odds. Jeg har stort sett ikke så mye til overs for vin som ikke er spansk, fransk eller italiensk. Lenke til kommentar
reppysølv Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Så er heineken det ølle som er mest lett å drikke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Nja, jeg vil si Corona eller Budweizer. Smaker vann Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 corona er DRIIIIIIT godt, men også veldig dyrt jeg drikker ikke så ofte så for meg er det ikke så nøye Lenke til kommentar
Zlever Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Budweizer Light og Grolch er veldig gode;) Annbefales Men, beste øllen som jeg vet om er Nordlands og Carlsberg Budweizeren og grolchen kjøper jeg når jeg skal ha litt forskjelligt med meg i sortementet mitt Endret 8. april 2008 av Zlever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå