sdf123 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hei, Er det noe her som har teknisk utdanning(elektriker, automatiker, mekaniker osv) som har tatt videre utdanning? Hva slags skole tok dere da? Og hva slags jobb/stilling gikk dere fra og til før og etter skolen, om dere har gått til ny jobb/stilling da. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Henger meg med i denne tråden,siden jeg skal begynne på teknisk fagskole til høsten. Jeg tenkte å gå "Industriell produskjon bygg og anlegg" med fordypning i maskinteknikk. Jeg tenkte å ta nettbasert utdanning over 3 år på bergen tekniske fagskole Har fagbrev som industrimekaniker. Hadde vært fint med erfaringer fra andre som har gjort dette før. everlong: har du noe fagbrev/yrkesrettet utdanning idag? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Hei, Har fagbrev som automatiker, men har lyst til å gå litt videre. Slik at jeg har litt flere muligheter innenfor fagområdet mitt. Jobber i dag 5 skift, og har en del fri, som kanskje hadde vært fornuftig å brukt på utdanning. Jobber dog ikke som automatiker nå, men mere en operatør stilling. Koster det noe med slikt nettbasert utdanning og hvorfor er det 1 år lengre enn vanlig teknisk fagskole? Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Du tar et på egen fritid,dvs på kvelden,helger og ferie. Koster ca 10-13000 kr,for min del hvertfall. Du trenger:PC,internett,kopimaskin,printer,scanner og så må du kjøpe bøkene(koster ca 10.000++) All kommunikasjon foregår over internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå