Hans Erling Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg er hard på bruken av headset tydeligvis etter som jeg har ødelagt to headset på under et år. Dette fordi pcen står i en litt vrang vinkel i forhold til der jeg har tastatur mus og skjerm. Jeg ender opp med å kjøre over kabelen gjentatte ganger til noe ryker. (ikke noe poeng å foreslå at jeg skal ommøblere da det ikke er dette jeg spør om hjelp til) Så nå har jeg tenkt meg enten å kjøpe et trådløst headset jeg kan bruke til alt annet enn gaming og fikse de to Sennheiser gaming headsettene mine. Eller så vil jeg ha et trådløst gaming headset. Dette er headsettet jeg har lurt på å kjøpe Plantronics Bluetooth Headset Pulsar Er det noen som har erfaring med disse i gaming sammenheng? Jeg er ingen pro gamer men liker at ikke headsettet mitt skiller seg ut som det dårligste når jeg snakker på Ventrilo eller lignende. En artig detalj er også at den Svenske Komplett webshoppen har disse til 1.195kr mens de koster 1.695kr på den norske. Det burde ha vært motsatt ettersom den svenske kronen er mindre værdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå