Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan vet men om forelskelsen er gjengjeldt?

Gjest Guest_Usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Usikker_*

Jeg har i en stund vært forelsket i en gutt jeg kjenner, og tror han liker meg også. Problemet er bare det at jeg ikke er sikker på om han liker meg. Jeg tør ikke å bare buse ut med noe ala "liker du meg?" før jeg er helt sikker på om han faktisk gjør det.

Så da kommer jeg fram til spørsmålet: Hvordan vet jeg om han liker meg? Gutter der ute! Hvordan viser dere en jente at dere er interressert? Jenter kan for så vidt også svare, så gutta kan få litt hjelp også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Usikker_*

Hva vil du si er "normal" snakkemengde? Han ser mye på meg (vi henger mye sammen på skolen) men vet ikke om han ser på meg mer enn noen andre. Han snakker også mye med meg og tar intiativ til å være på gruppe/sammen med meg på skolen. Han tuller også mye med meg, men han tuller jo med andre også! Vi har vært på kino sammen og sett film hos hverandre, men han sa en gang når noen spurte om vi var sammen "Nei nei, vi er bare venner". Vi var jo bare venner på det tidspunktet, men kan ikke si at det gjør meg mindre usikker av den grunn...

Har likt ham i mange år, men er redd for følgene det kan få hvis jeg sier jeg liker ham. Kanskje liker han meg også, og da er det jo greit, men hva hvis han ikke gjør det? Jeg ser han jo hver dag på skolen! Hva hvis han bare ser på meg som en god venn (for det vet jeg at han hvertfall gjør) Tror ikke han kommer til å si noen ting om at han liker meg hvis ikke jeg starter, for vi har prata om det før at han er ganske sjenert. Noen tips om hvordan jeg eventuelt kan gå frem ville vært fint.

Lenke til kommentar

hvordan er det når dere ser på film sammen, og er dere ute på fester sammen iblant? ender ikke opp med å rote med hverandre da? vil egentlig si at du merker det ganske lett hvis du møter personen ofte og om han liker deg.

Hvor gammel er du? Jeg foreslår at du snakker med han. Det er litt bekvemt i det du sier de første ordene, men det er deilig når du får sagt det. Litt kjipt om han avviser deg, men det er en sjangs du kan ta hvis du føler det er noe mellom dere^^

lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...