Gå til innhold

hjelp til og finne driver til Billionton Bluetooth

Neddo

Anbefalte innlegg

Har problem og finne driver til Billionton Bluetooth kjøpte den på Clas Ohlson kjøyre Vista på PC-en. Det står dette på den:

Billioton Systems Inc.

P/N: GUBTCR42

Order No: 83888 32-8866

S/N: 07071302966

CLAS OHLSON

Noken som har noken forslag?

Endret av Neddo
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

:hmm: er det kanskje denne:

http://www.softwaredriverdownload.com/bill...oth_driver.html

men les først dette:

Description:

Many people are looking to download Billionton UBTCR500-B Bluetooth Driver from Billionton Taiwan website only found out later that their newly bought Billionton bluetooth dongle is counterfeit.

Some of the \'popular\' bluetooth device that are having problems are:

P/N: UBTCR500-B S/N: 68110310-61000

If I were you, I would first check whether the Billionton USB dongle is genuine or a counterfeit. If you think you have bought a counterfeit USB dongle, you might want to refer to Billionton here.

Some detailed information on how to check whether your Billionton USB bluetooth dongle is genuine. Some places to check are position of LED, driver folder name in Windows Explorer as well as physical outlook of the dongle.

Only after checking the genuinity of the USB dongle, then only try to download and install the Windows 2000, XP or Vista driver. This will save you a lot of time and effort for

lykke til

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg har samme problem.

Selger Clas Ohlson dataprodukter som ikke er kompitable med Vista???

dette er driverne til GUBTCR42 nettop instalert på vista x64 å så langt fungerer d godt

men skall sies jeg krongla litt

for skall du bruke nokia suite må du ikke bruke programmet som fulgte med drivern til å logge på telefon

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Jeg har samme problem.

Selger Clas Ohlson dataprodukter som ikke er kompitable med Vista???

dette er driverne til GUBTCR42 nettop instalert på vista x64 å så langt fungerer d godt

men skall sies jeg krongla litt

for skall du bruke nokia suite må du ikke bruke programmet som fulgte med drivern til å logge på telefon

Har du fått til tjenesten trådløs håndfri-sett? Jeg finner ikke denne tjenesten når jeg kobler til med mobilen min,bare "headset". Skulle hatt den tjenesten for handsfree for å kunne se hvem som ringer på laptopen..

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest medlem-82119

Går man inn på produsenten sin hjemmeside pleier det ligge drivere. Ikke alle drivere ligger på alle produsentens hjememside, så man må ofte google litt rundt og se om de ligger på den amerikanse, europeiske, engelske, asiatiske osv hjemmesiden. En mail hjelper også. Når det er sagt så fungerer det ofte med driver til annet os, så lenge man velger riktig bit. Dvs om man får tak i XP driver burde den fungert på vista også.

Når det er sagt så selger vel både CO, biltema, og andre produkter som kan være knotete drivermessig om man ikke velger "standard" løsninger fra mer kjente firma. Gjelder spesielt om produktet er "gammelt", dvs et produkt som funket fint på xp er ikke nødvendigvis like bra på vista/7/8.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...