Neddo Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Har problem og finne driver til Billionton Bluetooth kjøpte den på Clas Ohlson kjøyre Vista på PC-en. Det står dette på den: Billioton Systems Inc. P/N: GUBTCR42 Order No: 83888 32-8866 S/N: 07071302966 CLAS OHLSON Noken som har noken forslag? Endret 10. februar 2008 av Neddo Lenke til kommentar
jerjac Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Jeg har samme problem. Selger Clas Ohlson dataprodukter som ikke er kompitable med Vista??? Endret 26. februar 2008 av jerjac Lenke til kommentar
bjer Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har samme problem! Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 er det kanskje denne: http://www.softwaredriverdownload.com/bill...oth_driver.html men les først dette: Description: Many people are looking to download Billionton UBTCR500-B Bluetooth Driver from Billionton Taiwan website only found out later that their newly bought Billionton bluetooth dongle is counterfeit. Some of the \'popular\' bluetooth device that are having problems are: P/N: UBTCR500-B S/N: 68110310-61000 If I were you, I would first check whether the Billionton USB dongle is genuine or a counterfeit. If you think you have bought a counterfeit USB dongle, you might want to refer to Billionton here. Some detailed information on how to check whether your Billionton USB bluetooth dongle is genuine. Some places to check are position of LED, driver folder name in Windows Explorer as well as physical outlook of the dongle. Only after checking the genuinity of the USB dongle, then only try to download and install the Windows 2000, XP or Vista driver. This will save you a lot of time and effort for lykke til Lenke til kommentar
SpaceCat Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har samme problem.Selger Clas Ohlson dataprodukter som ikke er kompitable med Vista??? dette er driverne til GUBTCR42 nettop instalert på vista x64 å så langt fungerer d godt men skall sies jeg krongla litt for skall du bruke nokia suite må du ikke bruke programmet som fulgte med drivern til å logge på telefon Lenke til kommentar
zulo Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg har samme problem.Selger Clas Ohlson dataprodukter som ikke er kompitable med Vista??? dette er driverne til GUBTCR42 nettop instalert på vista x64 å så langt fungerer d godt men skall sies jeg krongla litt for skall du bruke nokia suite må du ikke bruke programmet som fulgte med drivern til å logge på telefon Har du fått til tjenesten trådløs håndfri-sett? Jeg finner ikke denne tjenesten når jeg kobler til med mobilen min,bare "headset". Skulle hatt den tjenesten for handsfree for å kunne se hvem som ringer på laptopen.. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 prøv Ubuntu/linux, og denne kommer automatisk opp og fungerer perfekt... Bare synd at linux er så kronglete med et par andre ting... Skulle gjerne ha hatt driveren til denne saken for win7 Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Går man inn på produsenten sin hjemmeside pleier det ligge drivere. Ikke alle drivere ligger på alle produsentens hjememside, så man må ofte google litt rundt og se om de ligger på den amerikanse, europeiske, engelske, asiatiske osv hjemmesiden. En mail hjelper også. Når det er sagt så fungerer det ofte med driver til annet os, så lenge man velger riktig bit. Dvs om man får tak i XP driver burde den fungert på vista også. Når det er sagt så selger vel både CO, biltema, og andre produkter som kan være knotete drivermessig om man ikke velger "standard" løsninger fra mer kjente firma. Gjelder spesielt om produktet er "gammelt", dvs et produkt som funket fint på xp er ikke nødvendigvis like bra på vista/7/8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå