Anathema Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Den sugde i grunn Langt bedre enn dine bidrag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 HEEEEY HO IT'S WAFFLE TIME ITS WAFFLE TIME WON'T YOU HAVE SOME WAFFLES OF MINE! God, I Love Dr.Cox Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Sier hun "Er du sammen med hu kjerringa der?" svarer du "Mordi er kjerring". Nei, du svarer "Nei, jeg er sammen med mor di og hu er et skikkelig villdyr i senga!". Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 " For å ha så mye penger så kler du deg jævlig billig". Den funker bra Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 jeg støtter denne 1000000% "jeg synes synd på moren din, ikke bare er hun prostituert, hun har poppet ut verdens styggeste unge i tillegg." Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Viss hun sier noe frekt til deg så gjør følgene: Mens hun snakker til deg, ser du henne i øynene med ett søvnig/slapt blikk(noe ala avataren min). Når hun er ferdig tar du bare ett dyyypt jesp og sier: "sa du noe?" Forsetter du å ignorere henne på den måten gir hun seg garantert. Nøkkelen er å ikke reagere på noe av de hun sier. Trust me, I know Edit: husk å smil hele tiden. Endret 18. februar 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 "grin" Jeg sier grin alt for mye. Hvis noen kommer med noe småfrekkt sier jeg bare GRIN i ett råsarkastisk tonefall, og så ler jeg litt av de. Eventuellt : Nu va du smart. Hvis hun sier det samme hver gang (homo, heng deg) kan du påpeke at det er på tide at hun finner på noe nytt snart, for det begynner å kjede deg å høre det samme hele tiden. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Viss hun sier noe frekt til deg så gjør følgene: Mens hun snakker til deg, ser du henne i øynene med ett søvnig/slapt blikk(noe ala avataren min). Når hun er ferdig tar du bare ett dyyypt jesp og sier: "sa du noe?" Forsetter du å ignorere henne på den måten gir hun seg garantert. Nøkkelen er å ikke reagere på noe av de hun sier. Trust me, I know Edit: husk å smil hele tiden. Denne var veldig bra! Ville lagt på noe etterpå som feks, "jaja, dette var hyggelig, men jeg må videre", si det mens du gjesper, virker litt halvtrøtt, også bare går du. Tror dette er den beste måten å takle sånne folk på. Vær hyggelig, men gjør henne usikker på om du mener det oppriktig eller sarkastisk (selvom du vet at det er sarkastisk). Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Det enkle er ofte det beste; Gå til læreren din for så å sladre! Det funker fett. Neida, jeg hadde bare ledd litt og sagt: "Har du downs eller downs?" og gått. Eller hvis du vil være mer hyggelig kan du si "Du er kul" og gått. Men han/hun må vite at det er ironisk. Endret 18. februar 2008 av Chauz Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 prøv å trekke noe ut av samtalen/det aktuelle emnet dere snakker om. har hun gjort noe dumt i det siste? kan du burne henne på noe slikt? har hun nettopp klippet seg? nye klær? ikke kom med noe sånn standard som "svelg en kniv" eller noe. Lenke til kommentar
enator Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 du kan si: " kjeften" "du er tjukk på både innsiden og utsiden" "svært så spesiell du var da" "nemmen.. slapp dem ut deg og?" Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 "du er tjukk på både innsiden og utsiden" :!: Har du prøvd alt, og ingenting funker foreslår jeg att du tyr til denne: "Ska vi sloss?" så banker du vinskvetten ut av henne. Men den gjør du bare om du er sikker på seier. Ender de med att hun pryler deg... da er du deeepshit Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Legg høyre hånd lett på brystet på venstre side og dra på ei maske som ser alvorlig, nesten litt trist ut "Is it because I'm black?" :!: Jeg så det så sykt for meg! Egentlig har jeg ikke så mye å bidra med her, men jeg må si at å reagere med å smile og si noe som "du er søt når du er sint" eller lignende og bare gå, virker som den mest lovende metoden. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 "Den er brun!" Trenger jeg si mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå