Gå til innhold

God kommentar å si til noen som er frekk mot meg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viss hun sier noe frekt til deg så gjør følgene:

Mens hun snakker til deg, ser du henne i øynene med ett søvnig/slapt blikk(noe ala avataren min). Når hun er ferdig tar du bare ett dyyypt jesp og sier: "sa du noe?"

Forsetter du å ignorere henne på den måten gir hun seg garantert. Nøkkelen er å ikke reagere på noe av de hun sier. Trust me, I know :thumbup:

Edit: husk å smil hele tiden.

Endret av Messi91
Lenke til kommentar

"grin"

Jeg sier grin alt for mye. Hvis noen kommer med noe småfrekkt sier jeg bare GRIN i ett råsarkastisk tonefall, og så ler jeg litt av de.

Eventuellt : Nu va du smart.

Hvis hun sier det samme hver gang (homo, heng deg) kan du påpeke at det er på tide at hun finner på noe nytt snart, for det begynner å kjede deg å høre det samme hele tiden.

Lenke til kommentar
Viss hun sier noe frekt til deg så gjør følgene:

Mens hun snakker til deg, ser du henne i øynene med ett søvnig/slapt blikk(noe ala avataren min). Når hun er ferdig tar du bare ett dyyypt jesp og sier: "sa du noe?"

Forsetter du å ignorere henne på den måten gir hun seg garantert. Nøkkelen er å ikke reagere på noe av de hun sier. Trust me, I know :thumbup:

Edit: husk å smil hele tiden.

Denne var veldig bra!

Ville lagt på noe etterpå som feks, "jaja, dette var hyggelig, men jeg må videre", si det mens du gjesper, virker litt halvtrøtt, også bare går du. Tror dette er den beste måten å takle sånne folk på. Vær hyggelig, men gjør henne usikker på om du mener det oppriktig eller sarkastisk (selvom du vet at det er sarkastisk).

Lenke til kommentar

Det enkle er ofte det beste; Gå til læreren din for så å sladre! Det funker fett. :p

Neida, jeg hadde bare ledd litt og sagt: "Har du downs eller downs?" og gått.

Eller hvis du vil være mer hyggelig kan du si "Du er kul" og gått. Men han/hun må vite at det er ironisk.

Endret av Chauz
Lenke til kommentar
"du er tjukk på både innsiden og utsiden"

:!:

Har du prøvd alt, og ingenting funker foreslår jeg att du tyr til denne:

"Ska vi sloss?" så banker du vinskvetten ut av henne.

Men den gjør du bare om du er sikker på seier. Ender de med att hun pryler deg... da er du deeepshit ;)

Lenke til kommentar
Legg høyre hånd lett på brystet på venstre side og dra på ei maske som ser alvorlig, nesten litt trist ut "Is it because I'm black?"

:!:

Jeg så det så sykt for meg!

Egentlig har jeg ikke så mye å bidra med her, men jeg må si at å reagere med å smile og si noe som "du er søt når du er sint" eller lignende og bare gå, virker som den mest lovende metoden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...