Xifi Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 bare svar: har du ikke finni ut det enda, hvor fjern går det ikke an å bli? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 "Har noen vært slemme mot deg, lille venn..? " Stemmer for det. Evt, noe slikt som "Du er så skjønn du" mens du stryker hun på kinnet og går så videre. Ikke vær opplagt sarkastisk og jævlig, bare få hun til å lure på "hva i helvete". Lenke til kommentar
OneManRevolution Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Enkleste og greieste er bare å overse dama, hun er sikkert bare desperate etter oppmerksomhet. Hverken snakk eller se på henne, uansett hva hun sier eller gjør. Det virker mye bedre enn "konkuranse i hvem som kan komme med mest spydige kommentarer". Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Spørsmålet er vel hvorfor denne jenta holder på som hun gjør. I og med at du tilsynelatende stiller deg spørrende til det vil jeg tro det ligger noe bak. Hadde jeg vært deg hadde jeg sett på det hele som en enkelt måte å få et nummer på ... Knull henne, så holder hun nok opp. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ikke vær spydig med henne. Men hold en god humoristisk tone, sjarmer henne i senk og følg Jorchis siste råd Lenke til kommentar
andiss Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Neste gang du ser henne sier du " har du lagt pA deg i det siste , kanskje slutte med al den spisinga ? " Etter du sier dette ser du pA henne rister pA hodet, ser stygt pA henne, og gAr din vei. nA veit jeg ikke om hun er smell fin, eller fin, eller pen da heller veit jeg ikke hvordan du ser ut. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Spørsmålet er vel hvorfor denne jenta holder på som hun gjør. I og med at du tilsynelatende stiller deg spørrende til det vil jeg tro det ligger noe bak. Hadde jeg vært deg hadde jeg sett på det hele som en enkelt måte å få et nummer på ... Knull henne, så holder hun nok opp. Så stygg som hu er så kommer jeg aldri til å gjøre det, og så har jeg dame.. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Vær overlegen eller si noe sånt som "Skal du ha en klem vennen?" med litt sånn småsøt stemme. Veldig morsomt å se reaksjonen til noen folk Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ert henne til hun utvikler en spiseforstyrrelse. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Sånne personer er bare irriterende. Du kan også prøve det klassiske "Hører du også noe?" kommentaren til personen/vennen ved siden av deg. Finnes mange varianter og mange er bra. Noen forslag: "Hører du også piping?" "hvor kommer den lyden fra?" "Tror jeg må til legen, jeg hører stemmer /i hodet/ " De jeg kom på i farta. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 "Mor di" er en sikker vinner, ikke så effektiv med en gang, men etterhvert blir det utrolig irriterende. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 "Vil du bli med meg hjem for å bevise at jeg ikke er homo?" Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 "Love you too... ;D" "Ok." "Du trenger ikke tøffe deg for min skyld." "Mor di" er en sikker vinner, ikke så effektiv med en gang, men etterhvert blir det utrolig irriterende. Sier hun "Heng deg din homo", svarer du "Mordi er homo". Sier hun "Er du sammen med hu kjerringa der?" svarer du "Mordi er kjerring". Personlig liker jeg ikke "mordi". =\ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Hehe, mordi funker faktisk ^^ takk for hjelpen folkens. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Liker ikke mordi jeg heller, jeg bare vet at det er fryktelig irriternede O..O Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Liker ikke mordi jeg heller, jeg bare vet at det er fryktelig irriternede O..O Hæ??? Liker du ikke mormi? ;P Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ja, hvor er rapporten fra dagens trakaseringer? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvis hun kaller det noe dritt, si bare "jeg bryr meg". Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hahaha, du har jo en fantastisk klassiker! Legg høyre hånd lett på brystet på venstre side og dra på ei maske som ser alvorlig, nesten litt trist ut "Is it because I'm black?" Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Den sugde i grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå