SvennAndre Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) I trønderlag har vi en fint uttrykk. "sjøl" Eller "Duja" Funker til _alt_ "Ah fy faen du er så [insert kallenavn/insult/kommentar her]" "-Sjøl" "Duja" Genialt Bare fortsette å si samme greia helt til de blir lei. It works Lykke til i morgen. Premenstruale fjortisser kan være et herk, i know. Endret 10. februar 2008 av SvennAndre Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 hvis du hun sier homo ofte, så kan du erte henne emd at hun burde skaffe seg et bedre vokabulær Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Svar "jeg synes synd på moren din, ikke bare er hun prostituert, hun har poppet ut verdens styggeste unge i tillegg.". Kom gjerne med kommentarer om at mor hennes må slenge en pose over hodet hennes før hun får nattaklem og slikt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (...) kan jeg jo ikke gi hun en på trynet heller. (...) Jo, gi 'a en på trynet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 "Smack that bitch?" eh nei.. I en helt rolig stemme (men høyt nok til at hun og alle vennene hører det) "herregud hvor gammel er du? 6?" også går du bare bort fra henne... Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg ville gått for noe som "How appropriate, you fight like a cow" eller "Why, did you want to borrow one?", men tviler på at vedkommende forstår meningen i den setningen... ( http://www.worldofmi.com/gamehelp/insults/mi1.php ) Lenke til kommentar
celebra Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Dette er enkelt. Hun trenger en klem. Neste gang skal du bare si: "Ja, men kjære deg, Hvis du vil ha en klem så er det bare å spørre pent, jeg er ikke så glad i dirty talk" Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Jauda, gikk sånn høvelig bra, gikk med hevet hode og orka ikke se på henne, så ga hun fort opp. Smeiste en snøball i låret til henne... skal si hun ble sint. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Du kan studere Dr. Cox i Scrubs og få inspirasjon fra han Lenke til kommentar
Karr Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 "Eat shit and die, bitch!" Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 "Hvis jeg var hypp på å høre noe fra et rasshøl, så hadde jeg slippi en fis". Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Du vil få henne til å holde kjeft? Vel, bring en gjennomsiktig plastpose med din egen avføring på skolen og innta denne med en teskje i hennes nærvær. Og vipps, she's long gone ... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Litt enkel vold? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Du vil få henne til å holde kjeft? Vel, bring en gjennomsiktig plastpose med din egen avføring på skolen og innta denne med en teskje i hennes nærvær. Og vipps, she's long gone ... og du har vel ikke en litt mere... human måte? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Du vil få henne til å holde kjeft? Vel, bring en gjennomsiktig plastpose med din egen avføring på skolen og innta denne med en teskje i hennes nærvær. Og vipps, she's long gone ... HAEHAEHAEH!! ARTI!!! Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Om hun kaller deg homo, så kan du jo insistere på at hun skal bli med deg hjem, slik at du kan få bevist det motsatte Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 "Hvis jeg var hypp på å høre noe fra et rasshøl, så hadde jeg slippi en fis". HAHAHAHAHA! :!: Støtter også posten over Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Når hun kommer med en kommentar som tydelig er rettet mot deg, så bare ser du bak deg, så hever du øyenbrynene litt og går rett forbi hun.. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Om hun kaller deg homo, så kan du jo insistere på at hun skal bli med deg hjem, slik at du kan få bevist det motsatte Haha genialt ^^. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Speil! ...må du seff si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå