Christofferaa Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg har en Dell XPS 420. den har et Nvidia 8800GTX 768mb grafikkort. Det jeg lurer på hva som er forskjelden mellom mitt og XFX 8800GTX kortet --------------------------------------------------------------------------- 8800GTX: (tror det er dette... jeg har bare noen grønne farger på mitt) http://accessories.euro.dell.com/sna/produ...p;sku=490-10636 og XFX 8800GTX: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=78750 --------------------------------------------------------------------------- hvilket er best? XFX høres liksom bedre ut... Hva er forskjelden på disse? Takk Christoffer Lenke til kommentar
FWD Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Nå vet ikke jeg nøyaktig hvilken versjon av 8800gtx du har, men uansett: XFX er navnet på produsenten på det ene 8800gtx kortet. Du kan kanskje for eksempel ha gainward 8800gtx, eller club3d 8800gtx eller noe liknende. Forskjellen er vanligvis ikke så stor, med mindre man velger et kort som er overklokket fra fabrikken. Altså: at det står xfx foran 8800xtx betyr at kortet er lagd av selskapet xfx, men er basert på nvidias 8800gtx plattform. Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 ååååå.... dumme meg! Takk Christoffer Lenke til kommentar
Føss Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 en annen vesentlig forskjell er at ditt koster ca. dobbelt så mye uten grunn PS. Dell er generelt sett veldig dyrt =/ Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 nei... jeg kjøpte ikke grafikkortet seperat. jeg fikk det med et pakketilbud. og der var prisen ganske god. En ting jeg har funnet ut er at man ikke handler seperate deler fra dell. Det er dyrt det. Pakketilbudene er noe annet. Christoffer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå