Reeve Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hei Jeg er på utkikk etter en måte å få tak i desert eagle i single player delen av CoD4. Den eneste måten jeg vet om å få deagle på, er å bruke "give all"-kommandoen, men da får man ikke alle våpnene. Tilsynelatende får man bare de våpnene som er mulig å få tak i på den banen eller noe sånt. Og da får jeg bare deagle på siste oppdraget, altså "Game Over". Noen som vet om en cheat eller hack som gjør at jeg kan få Desert Eagle på alle maps i SP-delen? 1 Lenke til kommentar
Nvidia_boy Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har sett etter nokke lignende sjøl også, men eg trur ikkje det fins...ennå! Men det stemmer at man kun får dei våpnene man kan få eller er synlig på banen visst man bruker kode. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 FInnes alltid en måte 1 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 hmm du får jo av andre folk som har dgl, jeg har hvertfall plukket opp en dgl fra en dude som jeg killa Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 hmm du får jo av andre folk som har dgl, jeg har hvertfall plukket opp en dgl fra en dude som jeg killa Nå mener du vel multiplayer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Er en side de lager trainers så du kan unlocke alt via et program du har oppe mens du spiller (til PC ) Endret 13. februar 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Hvor får jeg denne traineren? Jeg har testet mange trainere, over +6 (6 features), men ingen som gir meg alle våpnene (absolutt alle snakker jeg om da) 1 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 hmm du får jo av andre folk som har dgl, jeg har hvertfall plukket opp en dgl fra en dude som jeg killa Nå mener du vel multiplayer nope har ikke spilt MP på COD4, fant faktisk en dgl på bakken, tror og mener det var fra en fyr jeg hadde akuratt drept. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå