ch1ermoi Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hei. Jeg lurer på om øvelsekjøre i Bergen.Trenger en mann som har 5 år førerkort i norge med bil. Jeg har tatt teoriprøve og er på vei til Førerkort.Har begynte og kjøre med en lærer fra traffik skole, men han skal på ferie og etter skal bli operert,da jeg må vente minst 1 måned og kjøre igjen.Har lyst og bli klart til oppkjøring. Jeg er mann 25 år. Kan avtales på forhånd om ........ dette :-) P.S. Har tidligere førerkort, mistet i 2004. Venter svar. Endret 10. februar 2008 av ch1ermoi Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hvorfor må det være en mann? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hvorfor må det være en mann? Fordi at hadde han spørt etter en kvinne, er det 99,99999% sjanse for at han IKKE ville fått respons... Dessuten, så er det vel mest et utrykk i Norge, å si "mann" som en sekkebetegnelse (når skuta lekker: "alle mann på dekk". Tror ikke kjerringene hadde blitt jagd ned igjen). Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Nei, han hadde ikke trengt å skrive kjønn, bare "en som kan kjøre med meg" Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det finnes mer enn én kjørerlærer i Bergen, så det er ingeting i veien for å ta noen timer med en annen kjørelærer enn du pleier å ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå