Anorshan Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hei jeg har kjøpt meg en ny datamaskin men mangler spyware og antivirus program. Noen forslag? Jeg hadde tenkt på: SPYBOT (spyware) og AVG free edition ( anti-viurs) Kan jeg få noe forslag? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har du sjekket om du får en sikkerhetspakke gjennom din ISP (internettleverandør) ? Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Har du sjekket om du får en sikkerhetspakke gjennom din ISP (internettleverandør) ? Ja faktisk. Norman Suite , men den er jo jævla plagsom. Det kommer opp at bokser og meldinger HELE Tiden Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg vet ikke helt hva jeg trenger.. Trenger jeg også ZoneAlarm eller holder det med windowsbrannmuren. Jeg har tenkt å laste ned: AVG Free edition... tror nok jeg dropper spyware programmer det går så tregt med så mange programmer.. Men noen anbefalinger på spywareprog da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå