nYkk Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hei, jeg gikk gjennom 1ern for noen måneder siden og fikk akkurat vite nå at 2ern kommer i nær framtid. søkte litt rundt omkring å syns dette så ut som et bra horror/skrekk spill. Skvatt som f noen ganger, men ellers var det drit bra. Men er det noen som har tenkt å kjøpe spillet? Noe dere håper blir bedre i 2ern ? Linker http://www.youtube.com/watch?v=POAKUTl-DIc Intervju å om nummer 2. Her hører dere litt om forbedringene http://www.youtube.com/watch?v=MZc5VwjUCLw...feature=related Jeg synes dette spillet kommer til å bli konge, hvis det blir sånn som de sier det blir + at det blir en vri på multiplayer delen som dere får høre i intervjuet Gleder meg !! EDIT: noen som gidder sjekke når det kommer ? Endret 10. februar 2008 av MainG Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Condemned 2: Bloodshot lanseres 14. mars, til PS3 og Xbox 360 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Skal heilt klart ha dette på lansering. Hvilken av versjonene eg tar er eg ikkje sikkert på enda. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 dette kommer 2 dager etter 18 års dagen min^^ skal kjøpes på dagen til Xbox 360 Lenke til kommentar
nYkk Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Kommer til å kjøpe dette spillet dagen det lanseres, men du sier det kommer flere versjoner - fortell ! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Xbox 360 versjon Ps3 versjon Kort fortalt: Hvilken konsoll han kjøper spillet til Endret 11. februar 2008 av WangenPs3 Lenke til kommentar
nYkk Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 hehe ^^ jaja, så mye følger jeg med Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Etter flere videor eg har sett nå, sp blir dette helt sykt. groteskt og makabert. passer meg perfekt =) Lenke til kommentar
axe_puzzle Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 skal nok ha spillet. føler spillet har en del tension, noe som passer meg bra. Skal nok ha dette først og fremst for Single Player da jeg synes at MP-delen så litt stiv ut (noen andre som har noe syn på denne). men man vet aldri! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Først skal jeg ha med det første.. Spilt en god del på det, og det var bra sålangt jeg kom! Dog er det ikke første prioritet om dagen.. Men, det blir garantert kjøp av dette etterhvert også.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Med mindre de har gjort noe med det enormt repeterende gameplayet, står jeg glatt over. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 gleder meg vilt jeg.) hørt mye sykt om det her spillet, men vet ikke om jeg skal ha det på xbox eller ps3:o Lenke til kommentar
nYkk Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Med mindre de har gjort noe med det enormt repeterende gameplayet, står jeg glatt over. Hvis du kanskje har sett de forskjellige videoene på YT så sier de at det kommer til å bli store forandringer. Ifølge han da. Men mp delen blir unikt. se hele intervjuet, så skjønner du hva jeg mener Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg forhåndsbestillte det på xbox 360 selv om jeg har PS3. Men det er fordi at jeg liker bedre kontrollen til 360 på denne typen spill. PS-kontrollen er for sensitiv og passer bedre til andre typer spill synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå