Samsung4ever Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvordan laster man inn filmer og tv-serier på nokia N82? Har fått inn sanger, men ikke noe annet. Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Koble til USB-kabelen og dra over. Det gjør hvertfall jeg:) Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Koble til USB-kabelen og dra over. Det gjør hvertfall jeg:) hvilken format må jeg convertere avi filer til for å kunne spille av på n82? jeg bruker xilisoft convert programmet. hva skal jeg velge format skal konverteres til i det programmet???? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Koble til USB-kabelen og dra over. Det gjør hvertfall jeg:) hvilken format må jeg convertere avi filer til for å kunne spille av på n82? jeg bruker xilisoft convert programmet. hva skal jeg velge format skal konverteres til i det programmet???? 3gp. Eller divx hvis du har en div x avspiller. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 last ned siste versjon av PCsuite, 6.85.14.1, enten følger det med ett multimediaprogram der, eller så vil du få tilbud om å oppdatere pcsuite med det programmet. Det multimedia programmet konverterer og overfører stort sett det meste av video til telefonen.. Fungerer meget bra Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Bruker .mp4 i realplayer selv. Fornøyd med det. Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Koble til USB-kabelen og dra over. Det gjør hvertfall jeg:) hvilken format må jeg convertere avi filer til for å kunne spille av på n82? jeg bruker xilisoft convert programmet. hva skal jeg velge format skal konverteres til i det programmet???? Tror jeg la innpå en avspiller som spller avi filene, eller så var det noe annet Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ønsker du et mer avansert konverterings program. Super heter programmet og det er rett og slett konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå