Boralis Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Det er med en viss fortvilelse jeg registrerer at det stort sett er umulig å komme gjennom på tlf til telenor kundeservice. Senest i dag prøvde jeg og etter en masse trykking og valg fikk jeg beskjed at alle kundebehandlere er opptatt vennligst vent, denne beskjeden fikk jeg jevnlig i ca 47 minutter før det kom inn en ny stemme og beklaget at det ikke var noen ledige vennligst prøv igjen så ble linjen brutt. for dette måtte jeg betale 39 øre pr min + 55 øre i oppkobling , telenor hadde med andre ord tjent kr 18,88 uten at jeg hadde fått en dritt igjen. Jeg prøvde på nytt denne gangen måtte jeg vente ca 30 minutter og da fikk jeg svar. Er det virkelig dette telenor tillater seg å kalle service og i tillegg tillater seg å ta betalt for , det måtte vel heller vere bedre at de annsatte flere folk da dette er et problem som jeg har opplevd hver gang jeg prøver å nå dem Fy skam TELENOR Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Det er med en viss fortvilelse jeg registrerer at det stort sett er umulig å komme gjennom på tlf til telenor kundeservice. Senest i dag prøvde jeg og etter en masse trykking og valg fikk jeg beskjed at alle kundebehandlere er opptatt vennligst vent, denne beskjeden fikk jeg jevnlig i ca 47 minutter før det kom inn en ny stemme og beklaget at det ikke var noen ledige vennligst prøv igjen så ble linjen brutt. for dette måtte jeg betale 39 øre pr min + 55 øre i oppkobling , telenor hadde med andre ord tjent kr 18,88 uten at jeg hadde fått en dritt igjen. Jeg prøvde på nytt denne gangen måtte jeg vente ca 30 minutter og da fikk jeg svar.Er det virkelig dette telenor tillater seg å kalle service og i tillegg tillater seg å ta betalt for , det måtte vel heller vere bedre at de annsatte flere folk da dette er et problem som jeg har opplevd hver gang jeg prøver å nå dem Fy skam TELENOR Når skl folk læra at de har en chat der du får svar etter 5minutter Lenke til kommentar
Tian Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Er det virkelig dette telenor tillater seg å kalle service og i tillegg tillater seg å ta betalt for , det måtte vel heller vere bedre at de annsatte flere folk da dette er et problem som jeg har opplevd hver gang jeg prøver å nå dem Fy skam TELENOR Når skl folk læra at de har en chat der du får svar etter 5minutter Det er vel ikke uten grunn de blir kalt Telesug istedet for Telenor Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Når skl folk læra at de har en chat der du får svar etter 5minutter Tar det så mye som 5 min da.... De gangene jeg har prøvd, har det tatt under 1 min å få kontakt, så kanskje 2-3 min som det gjerne tar for folka å finne ut det du lurer på Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Er det virkelig dette telenor tillater seg å kalle service og i tillegg tillater seg å ta betalt for , det måtte vel heller vere bedre at de annsatte flere folk da dette er et problem som jeg har opplevd hver gang jeg prøver å nå dem Fy skam TELENOR Når skl folk læra at de har en chat der du får svar etter 5minutter Det er vel ikke uten grunn de blir kalt Telesug istedet for Telenor Telehor/Stjel&hor går dem også under:) ang posten til Admin'c: om du ikke har internett er ikke dette alltid like lett vel? Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Var det jeg tenkte meg, tok ikke lange tiden før det kom noen teite uttalelser om hva en kan kalle Telenor for. Uansett, er enig med Snekker'n hva service angår. Det er ikke ofte jeg ringer 05000, men det hender seg. Og med samme resultat hver gang: venting, venting og atter venting. Men som Admin'c sier: Prøv chatten på Online.no istedet (om nettforbindelsen er i orden da). Går kjappere det Nå venter jeg bare på at Izex skal kommentere dette innlegget 8) Lenke til kommentar
Izex Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Beste måten å nå dem på er mail...service chat har funka en av 20 ganger da jeg var telenor kunde Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Greit nok at det er andre måter å nå dem på , men det var ikke det som var poenget. Nå de har opprettet en servicetelefon bør de også ansette så pass mange at de klarer å betjene kundene sine. En ventetid på mellom 30-60 minutter hører ikke hjmme noen steder og det er vel kun hos telenor noe sånt blir akseptert. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Greit nok at det er andre måter å nå dem på , men det var ikke det som var poenget. Nå de har opprettet en servicetelefon bør de også ansette så pass mange at de klarer å betjene kundene sine. En ventetid på mellom 30-60 minutter hører ikke hjmme noen steder og det er vel kun hos telenor noe sånt blir akseptert. De gangene jeg har ringt til telenor har jeg fått svar ganske raskt. Synes det er mye lengre vente tid hos ngt. De svarer i tillegg ikke på mail heller. Lenke til kommentar
Tian Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Beste måten å nå dem på er mail...service chat har funka en av 20 ganger da jeg var telenor kunde Jeg har hatt masse problemer med telenor og oppkopling mot dem, har ringt og ringt, og blitt frakoplet, har sendt mail på mail, det har desverre for mef tatt opptil 7 dager før jeg har fått følgende svar: bruker du ruter eller ikke, akkurat som det skal være problemet med en oppkopling mot dem eller ei, Telenor er så ruterfikserte at de legger all skylden på det og ikke sine egne problemer, men jeg skal være ærlig å si at de gav meg 1. mnd. gratis oppkopling pga. 2 ukers nedtid som skyldes dem Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Greit nok at det er andre måter å nå dem på , men det var ikke det som var poenget. Nå de har opprettet en servicetelefon bør de også ansette så pass mange at de klarer å betjene kundene sine. En ventetid på mellom 30-60 minutter hører ikke hjmme noen steder og det er vel kun hos telenor noe sånt blir akseptert. Og nå er den ikke gratis lenger, 80080001 ble jo nedlagt fordi det var så mye "enklere" for kundene og bare forholde seg til 05000...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå