Gå til innhold

Oppgearing av ele shaman til Kara


Anbefalte innlegg

Jeg dinget 70 for ca. en uke siden med shamanen min, og holder nå på å geare opp til kara.

her er armory-profilen min http://armory.wow-europe.com/character-she...tol&n=Kechi

 

Holder nå på å farme honor til http://www.wowhead.com/?item=32450 som når jeg enchanter med +40 spelldmg, + equiper http://www.wowhead.com/?item=28187 i offhand, vil gi meg 627 nature spelldamage.

 

Trenger ca. 700 for kara, så hva bør jeg skaffe meg etter den? trenger en del spellhit også, siden jeg ikke har noe av det og. Og hvilke andre enchants bør jeg skaffe meg? Har alle heroic keys utenom Auchindoun, men har vel for dårlig gear til heroics.

 

Så spør her etter raskeste måten å bli ferdig geara opp til kara på.

På forhånd takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får ikke opp armory profilen din atm.

 

Ehm, du burde heller gå for macen fra lower city rep. Gidder du ikke det ville jeg faktisk anbefalt deg SH daggeren. Ellers funker forsådt macen du pasta, men det er ikke akkurat shamans-stats. Du trenger crit, ellers sliter du med mana etc. Skaff deg også shieldet som ksoter badges, det er en veldig bra shaman offhand. Eller du kan kjøpe BoE shield fra AH. Armor er undertaed, i karazhan vil du være glad for at du har litt ekstra armor for å si det sånn.

 

Ang spellhit, du kan få 12% fra talents, som gør at du trenger veldig lite spellhit fra gear. (cappen er 16%) I tillegg får du litt fra den eneste gode head enchanten til casters. Så å se etter gear med spellhit kan du nesten droppe, om du skaffer deg de siste 3-4 % er det bra, men det er sannsynligvis lettere å finne items med crit og spelldamage, som er de typiske elemental statsa.

 

Ett anna tips er å få seg litt mp/5, gjerne rundt 50 eller mer.

 

Nagina har rett i at du kanskje ikke trenger 700 spelldamage, kommer helt ann på hvor mye du har av crit etc.

 

typiske items du kan gå for er Shoulders fra slave pens, totem fra mechanar, men ta å se hva du trenger på wowhead osv.

 

håper dette hjelper deg litt.

Lenke til kommentar

Først, noen nye shoulders, de fra chesten i Ramparts heroic eller fra siste boss i SP heroic er fine.

 

Du kan få en ny back fra badges, også vet jeg om et par bra fra quests i netherstorm uten at jeg har noen bestemte å vise til

 

Ser du har leatherworking så kjør det til 375 og skaff deg elemental settet. (chest,wrist og belt)

 

Gloves; vet det er noen binds on equip som heter thundercaller's gauntlets, du kan evt. også anskaffe gladiator gloves fra honor.

 

Boots kan du også lage med leatherworking, antar du har noen ssc farmende guilds på serveren så du kan kjøpe hurricane boots på AH.

Sikkert noen andre muligheter, men ikke som jeg kommer på akkurat nå.

 

Den nature ringen din er fin, så den sammen med kara trash ringen(når du begyner med kara) er en god combo. Du kan sikkert bruke den guardian ringen din til da, evt. scryer exalted ringen hvis du har mulighet for det.

 

Så kan du lett bytte ut sopp trinketen din med sha'tar revered trinketen, så kanskje den andre etterhvert med Icon of the Silvercresent fra badges.

 

Skaff deg spelldmg enchant på head fra sha'tar, shoulder enchant fra aldor/scryer, back enchant er ikke sååå viktig, men hvis du har en fin cloak kan du sikkert slenge på 2% reduced threat, putt mp5 på chest, 15 spelldmg på wrist, 20 spelldmg på gloves, Legg enchanten din er grei, men du kan sikkert kjøre den epice hvis du får noe bedre også vitality på boots.

 

Du trenger ikke mer en 3% spellhit for å nå capped, du kommer sikkert over det uten noe problem...

Endret av String-Jurgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...