Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bagateller som blir til store irritasjoner (forhold)

Gjest Guest_freddy_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_freddy_*

Hei, jeg velger å skrive her nå for og få ut min irritasjon og frustrasjon. Jeg er veldig nærme med og bli sammen med en jente, vi går i samme klasse.

Vi ser hverandre ganske ofte og har realtivt mye kontakt når det gjelder øyne til øyne hun kommer med forslag til å gjøre ting osv. Men så fort vi går hver til oss er det helt dødt i andre enden, ingen telefoner og veldig skjeldnt jeg får melding.

Kan faktisk ikke huske sist jeg fikk en melding der hvor hu lurer på hva jeg gjør. Det kan gå mange dager før jeg får noe svar. Og her sitter jeg da og er ALLTID den som må ta kontakt, og hu er gjerne med og finne på noe hvis jeg spør, men jeg er ikke interessert i og være "toast master" jeg vil bli kontakta jeg vil høre "Kom til meg". Hvorfor i helvete skal det være så vanskelig og ta litt kontakt sjæl.

Sitter og vurderer å ringe henne opp, møte henne og prate om det her nå.

En annen ting og er at hun bruker UENDLIG tid på å svare av og til går det langt over 3 timer før jeg får svar, mens hun sender unna meldinger i fei til alle andre enn meg, folk er forskjellige og jeg trenger litt oppmerksomhet.

Det kan være at hun gjør dette ubevisst, og kanskje hun føler vi er nok sammen ellers og at vi ikke trenger å ha noe særlig kontakt over telefon. Men dette er vitkig for meg, særlig nå i starten.

Jeg blir rett og slett satt på pinebenken her. Har ikke snakka med hu siden før helga, venter på at hu skal ta kontakt, akkurat som det skjer -.-

Føler meg litt bedre av å bare skrive det ut her... at en så liten bagatell skal skape så inni granskauen med irritasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enten spiller hun hard to get eller så gjør hun det ubevisst.

Ville egentlig ikke krev at hun gjør noe med det. Om noen hadde krevd meldinger/telefoner fra meg hadde jeg følt det var tvang, og sikkert ikke skrevet de fineste meldingene. Blir falsk når man blir tvunget til å sende meldinger. Er akkuat som å si: "Si noe fint til meg!". Ville heller ikke vært den som sa til damen at hun måtte sende flere meldinger, da hadde jeg bare tenkt: "dette mener hun sikkert ikke, er nok bare fordi jeg sa at hun måtte sende meg meldinger" hver gang jeg fikk en ellers koselig melding fra hun.

På en annen side skjønner jeg hvordan du føler det, opplevd det selv.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jenta_*

Nå fikk du meg til å tenke litt her. Er nemlig en jente i akkuratt samme situasjon (motsatt side da). Er litt usikker på om han liker meg, så jeg sitter og venter på at han skal ta kontakt.

Er du sikker på at hun vet at du liker henne og vil gjøre ting med henne? Jeg blir veldig usikker på om han liker meg eller ikke, og vil derfor ikke virke for klengete. Vil råde deg til å si til henne at du liker henne, hvis hun ikke er klar over det fra før. Da kan det hende hun føler seg mer sikker og tar intiativ til mer.

Lenke til kommentar

De gangene jeg svarer tregt eller ikke tar kontakt er det fordi jeg ikke er int. Men for all del, folk er forskjellige (som jeg har skrevet tusen ganger før :p ). Det kan jo være at hun bare er sånn eller som noen andre skrev, hun spiller hard to get. Vanskelig å si for oss egentlig.....

Lenke til kommentar

Jeg hadde / har det akkurat slik med kjæresten min, var helt utholdelig i begynnelsen. Før vi ble i lag var det noe utholdelig, dog jeg måtte bare bite meg selv i leppa og late som at jeg ikke brydde meg noe om det. Tror det er smartest for deg å bare "holde ut", ikke kreve noen forandring fra henne før dere teknisk sett er et par. Hun gjør det nok helt sikkert ubevist, i og med at du sier at dere ikke er så langt fra til å bli et par. Hvis det fortsetter etter dere har blitt et par, kan det kanskje være lurt å prate med henne om det, si hvordan du føler det og slik. Jeg tror egentlig ikke det vil hjelpe noe å fortelle henne om det, kan ikke lære en hund nye triks, dog gjøre henne opplyst om hva det er du reagerer på.

Det er egentlig en veldig delikat situasjon, hvor det å bare lære seg selv til å "akseptere" at folk er forskjellig, eller å prøve å få litt nyss om hvordan hun er samt hvorfor gjør dette, kan være løsningen. Uansett så er det viktigst at du ikke legger mye press på henne anngående dette, om du tar det opp så gjør du det forsiktig, ikke lang ut om at det plager livet av deg, bare presenter det som at du er "tilfeldigvis nysgjerrig" om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...