Leifi93 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Jeg har et prosjekt på skolen der vi skal ta en sang, og vise hvordan den er oppbygd, feks: intro vers1 refreng overgang vers2 refreng solo refreng Noen som vet om en plass der det står oppbygningen til ruby? eller gidder finne ut av det selv for meg. Endret 10. februar 2008 av Leifi93 Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det er vel strengt tatt ikkje verre enn å google på Kaiser Chiefs - Ruby lyrics. Men nei eg gidder ikkje teste det ut for deg. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det er vel heller ikke værre enn å høre sangen mens du noterer ned? Lenke til kommentar
Leifi93 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) er ikke så musikkyndig at jeg klarer å skille alle versene, refrengene, overgangene og slik ifra hverandre, i alle fall ikke fortløpende , og det var oppbygningen jeg skulle ha, ikke teksten. Endret 10. februar 2008 av Leifi93 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Verset er verset. Refrenget kjenner du vel også igjen? "Ruby, ruby, ruby etc." Bridge er noe som ikke er refreng eller vers, men høres annerledes ut. Annen melodi. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...eoID=1798932580 Intro/overgang vers 1 refreng vers 2 refreng bridge gitarsolo refreng outro/avslutning/whatever det skal kalles Hvertfall hva jeg fikk ut av den videoen. Mulig folk er uenig med meg, men... Jeje. Endret 11. februar 2008 av JLa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå