Gå til innhold

Er du interresert i å tjene lette penger? Bli betalt for å ta undersøkelser på internett, det er både enkelt, morsomt og lærerikt!

esseN

Anbefalte innlegg

Okei så nå har jeg fått den koden fra panel.no. Men er det mulig å bruke denne vanlig i nettbutikken istedet for å sende mail til en i platekompaniet som det står foreslått. Klarer ikke å finne noe som koster akkurat 150 kroner og vil heller bruke en sum som er større en dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde man fått nokk undersøkelser så hadde det nokk vært mulig , men når det dukker opp en hver 3 uke så er det ikke mye man kan tjene på det .

på panel siden greie veksler jeg bare alle poengene inn i lodd , kan jo være jeg vinner noe :p

på Zarepta har jeg vell snart nokk poeng til noe jall

Lenke til kommentar
Denne tråden forvirrer meg.... Stadig blir "uskyldige" tråder stengt, mens denne som er full av reklame for det ene og det andre er helt grei?

Ser du på førsteposten oppdager du at jeg har redigert den når jeg fjernet "det ulovlige" som i dette tilfellet var en affiliate-id i linken. Men med mindre slike linker blir postet eller om en av brukerne i tråden på har en eller annen tilknyttning til siden det linkes til ser jeg ingen problemer med tråden.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Undersøkelser går litt treg i starten. Det er viktig å svare på alle du mottar, da mottar du flere etterhver så kan man velge å kun svar på de som betaler best.

Innimellom mottar man gratis prøver også.

Mystery shopping er avhengig av hvor man bor og når man har tid til å utføre oppdrag.

Affiliate sites tar en stund å få "opp og gå", men når den fungerer så trenger man ikke å gjøre noe særlig med reklamene.

Man blir neppe rik, men litt ekstra kan man tjene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...