r2d290 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 ok... offtopic: hva betyr egentlig det med 0 innlegg? han har jo flere poster bare i denne posten. Er det no galt med tellingen? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) ok... offtopic: hva betyr egentlig det med 0 innlegg? han har jo flere poster bare i denne posten. Er det no galt med tellingen? Poster i OT-baren teller ikke på Post-counten For øvrig er følgende aktører til å stole på, og gir deg gavekort for besvarte undersøkelser: panel.no og verdifullmening.no Endret 11. februar 2008 av Q-tip Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Postcount inkrementeres ikke i visse kategorier hvor OT-baren er en av dem. Dette fordi det i gamle dager gikk sport i å spamme de mer useriøse kategoriene for å øke postcount og dermed virke kulere, for alle vet at de med minst 8000 poster er de kuleste. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Postcount inkrementeres ikke i visse kategorier hvor OT-baren er en av dem. Dette fordi det i gamle dager gikk sport i å spamme de mer useriøse kategoriene for å øke postcount og dermed virke kulere, for alle vet at de med minst 8000 poster er de kuleste. Makten har talt ... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 prøvde det, funka ikka. Se for deg en saftig bill på 2 millioner kr og rettsak din vei. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Måtte vel vere for godt til å vere sant ja Lenke til kommentar
genstian Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Har lyst til å flytte til USA og saksøke alle som driver med scam for "viledene reklame" eller noe sånt! Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Har lyst til å flytte til USA og saksøke alle som driver med scam for "viledene reklame" eller noe sånt! Det der er lett tjente penger det Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Høres jo ut som noe lignende som www.panel.no Og panel.no funker fint. Har fått flere gavekort derfra. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Sorry for litt bumping her, men er dette svindel eller ekte greier? Selve systemet virker nå helt greit så langt virker det som...men det kan det jo gjøre helt til jeg har nok penger til å ta over til paypal-en min.. Takk Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 dette er en tråd der man "snur i døren". Hadebra Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 panel.no funker fint samme gjør Zarepta ( eller hvordan det nå skrives ) fått meg en dvd så langt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Same shit som Directmedia. Kontoen min ble plutselig slettet/forsvant da jeg hadde opptjent 300kr som en minimumsgrensa for å ta ut penger. Merkelige greier du.. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Man blir ikke rik av å svare på spørreundersøkelser! Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Så langt i min "spørreundersøkelseskarriere" kan jeg konkludere med at panel.no og verdifullmening.no holder det de lover. Directmedia er svindel. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Holder litt på med panel.no jeg også. Og så sent som for 5 dager siden hadde jeg endelig klart å tjene opp 150 kroner som er nok til å ta ut et gavekort på platekompaniet. Men jeg har enda ikke fått noe gavekort. Bruker det å ta lang tid eller? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Holder litt på med panel.no jeg også. Og så sent som for 5 dager siden hadde jeg endelig klart å tjene opp 150 kroner som er nok til å ta ut et gavekort på platekompaniet. Men jeg har enda ikke fått noe gavekort. Bruker det å ta lang tid eller? Det tar noen dager til panel.no sender en mail med en kode som du skal oppgi til platekompaniets hovedkontor. Du kan da velge om du vil få en (eller flere) valgfrie varer inntil 150 kroner fra nettbutikken, eller velge å få tilsendt et papirgavekort som kan brukes i de fysiske filialene. Begge deler tar ei uke eller to fra du sender mail til PK. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vet hva jeg skal få og hvordan jeg bruker det. Men lurer på hvor lenge det tar før jeg får den koden fra panel.no. Har jo gått 5-6 dager siden jeg "bestilte" gavekortet fra panel.no Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 De sender kodene samlet til Platekompaniet, og da vil ventetiden varierere avhengig av når i bestillingssyklusen du ba om gavekort. Selv har jeg vært borti 2 uker (10 v.dager) fra bestilling til mottatt kode. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Okei. Er vell bare å smøre seg med tålmodighet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå