esseN Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Om "Tjene lette penger? Lett på nett nå om dagen" For oss som sitter ved maskinen flere timer daglig, har vi veldig mye tid å "fylle ut" når vi tenker oss om. 50% av tiden på datamaskinen brukes egentlig bare til stirring i skjermen. Ville du ikke heller være interresert i å tjene penger på å gjøre noen få tastetrykk? Markedsføringsbransjen er en milliarbedrift, å for de store markedsføringsbedriftene har det i de senere årene svart seg å betale folk for å ta undersøkelser, slik at de sitter igjen med informasjon til de som jobber under dem igjen. Du kan nå bli en av dem, du kan tjene alt i fra 1$ til 75$ per undersøkelse du tar, ALT etter hvor lang tid undersøkelsen tar, og etter hvor du tar undersøkelsen. Listet under er det 2 gratissider du kan starte IDAG å tjene penger. Jeg har selv tjent penger på dette, å kan si at dette fungerer, å det geniale er at ALLE kan klare dette AW Surveys AW surveys er en av mine favoritter, dette er fordi her slipper du å betale noe for å bli medlem, nermere 80% av de såkalte "Survey" sidene er scams, men her slipper du å gi kredittkort informasjon, eller betale noen ting, her vil du enkelt kunne registere deg, starte å ta spørreundersøkelser å tjene lette penger. De oppdaterer sine spørreundersøkelser jevnlig, å betaler mellom 4-20$ per undersøkelse. Du må tjene opp 75$ før du kan få tilsendt din første sjekk på mail, eller via post. Men dette er inget problem Anbefales Den andre siden jeg vil presentere er SurveySavvy SurveySavvy - disse har jeg ikke mye erfaring med enda, men dette er også en gratisside som en kan tjene mye penger på om man er heldig Start å ta spørreundersøkelser idag du også, å tjen lette penger:) Lykke til Endret 10. februar 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Trodde du var smart nå? Hva får du for dette da gutt? Om jeg trykker på linkene, mener jeg. Ser at det står en referansebruker i linkene, som etter sigende er deg. =) Lenke til kommentar
esseN Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Trodde du var smart nå? Hva får du for dette da gutt? Om jeg trykker på linkene, mener jeg. Ser at det står en referansebruker i linkene, som etter sigende er deg. =) Jeg tjener på å ha min referanse i linkene ja Nekter ikke for det, jeg hadde aldri brukt min tid på å reklamere om jeg ikke hadde hatt noe for det. Poenget er at sidene VIRKER, å andre kan tjene mye penger på dette. Viss jeg i tillegg får noe ut av det, så ser jeg ikke problemet med det Men om du ikke vil ha meg som referanse når du registrerer deg kan du lett fjerne alt utenom det som står før .com på sidene, så vil jeg ikke være din referanse lenger Men jeg ser ikke problemet. Start å inviter venner og bekjente selv Her er det penger å hente Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Eg vant nettopp 300$ på poker, anbefaler dykk å heller starte med det. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Fair enough.. Lenke til kommentar
esseN Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Vær litt saklig da gutt Satse penger med høy risiko som poker, kan IKKE sammenlignes med det jeg legger fram her. Når det er sagt er jeg enig i at nettpoker er en inntekstkilde som virker for mange, inkludert meg selv, men når vi snakker poker, krever det mye av en persons kunnskaper Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Skeptisk, hvis noe høres for godt ut til å være sant, så er det som regel det. Jeg venter i alle fall på flere tilbakemeldinger på at dette faktisk fungerer før jeg gidder å prøve. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 For det første, er ingenting som heter "lette penger". Om du hadde googlet siden før du skrev deg opp hadde du funnet et par interessante treff, blant annet http://www.awsurveyscam.com/index.html som forklarer det meste. Poenget er at du vil mest sannsynlig aldri får utbetalt noen av de pengene du har "tjent". Lenke til kommentar
esseN Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Skeptisk, hvis noe høres for godt ut til å være sant, så er det som regel det. Jeg venter i alle fall på flere tilbakemeldinger på at dette faktisk fungerer før jeg gidder å prøve. Jeg var selv skeptisk i begynnelsen, til jeg så mine første dollars rulle inn. Men når jeg tenkte over det, var det jo faktisk helt fair at markedsførerne skal betale for vår informasjon. Jeg kan ihvertfall fortelle at jeg er fornøyd med AW Surveys, som er den første linken jeg la ut. Dette er ganske nytt for meg også, men jeg har allerede tjent inn over 100$ på en uke, å etter hver blir det lettere og lettere Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Førstepost bryter med retningslinje #6 og er sensurert. Reklamering og refererlinking er ikke tillatt på forumet. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Fant ut at denne siden var scam, noen som vet om noen sikre måter å tjene penger på nettet? Utenom gambling Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kan vel ikke skade å prøve. "Thank you x, Your account has been credited $6.00 for completing this survey." Har jeg "tjent" så mye uansett hvordan svarene mine var? Og får jeg helt sikkert $75 dersom jeg "tjener" så mye på undersøkelser, uansett hvordan resten av svarene også er...? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kan ein i det heile risikere noko ved å melde seg inn her? Eller er det berre det at ein ikkje får pengane sine? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 må vel oppgi kontonummer, navn osv. noe som jeg ikke er direkte keen på å gi til random internett sider Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Han seier at ein får sjekk tilsendt på e-post! Korleis fungerer det eigentleg? Skriv ein ut sjekken, og kan gå i banken å løyse den inn i ekte pengar eller? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Vært borti lignende før ja. Umulig å ta ut. Når du nærmer deg summen du kan ta ut så får du ikke tjent mer. Scam all the way Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Vel, i og med at trådstarter skriver om "lette penger", snakker vi vel om Helium. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Han seier at ein får sjekk tilsendt på e-post! Korleis fungerer det eigentleg? Skriv ein ut sjekken, og kan gå i banken å løyse den inn i ekte pengar eller? Tror de i banken ville ledd rått dersom du tar med deg en utskrift av en e-post der det står at det skal overføres fra en eller annen konto til din konto, sånn uten videre... Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 på sidene deres står det om at de bruker paypal. Så ikke noe om at det sto om sjekk. paypal er vel uansett ganske sikkert mtp personopplysninger? Ønsker bekreftet fra noen andre at man faktisk FÅR disse pengene... Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Rimelig sikker på at dette bare er tull, for det første... En brukere med 0 innlegg har jeg liten tillitt til, for det andre er det ikke lov å reklamere her. Og det virker ikke veldig sansynelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå