Gå til innhold

Meningsløs MMORPG

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-yfHj8YIyNr

Dette er etter min menig en helt talentløst konklusjon. For å backe dette opp vil jeg nevne Dark Age Of Camelot som kommer i begynnelsen av feb. Dette er det beste online RPG spillet jeg har sett. Uten bugs som alltid har "hauntet" slike spill, og fremdeles gjør det. Det har vært ute i "open beta test" siden desember nå og har ca 6-8000 spillere som knotter gratis og stortrives :smile:

her er link, jeg oppfordrer alle som er interessert i RPG å ta en titt.

http://www.camelot-europe.com/en/home.php

Lenke til kommentar

Villmann. Kan du utdype hvorfor Dark Age of Camelot motbeviser artikkelen? Ingenting av det du sa gjorde det. Og jeg fant ikke mye bak linken , bare noe om at forskjellig "realms" kan krige mot hverandre.

edit:

fant dette intervjuet , http://www.eurogamer.net/content/i_eurodaoc . Et lite klipp derfra

Quote:

There will be very different types of events, from some regular quests to more complicated stories with different endings", Mickael explained, adding that some of these events will be fully scripted while others will be run in real-time by human GameMasters.

Dette er akkurat dette som er forfatterens hovedinnvending mot MMORPGs , at de som driver den må gå aktivt inn for å at det skal skje noe spennende. Og der er jeg enig. Før utviklere kommer over det problemet tror jeg ikke MMORPGs vil utvikle seg.

Når alt dette er sagt så skulle jeg ønske jeg hadde nok penger til en pc som er litt kraftigere enn det jeg har nå slik at jeg kan spille Dark Age of Camelot (leveling og middlealder chat kan ha sin sjarm det og :smile:. Men akk , lånekassen er vrang og vil ikke gi meg mer :/

[ Denne Melding var redigert av: lotek på 2002-01-19 03:17 ]

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg kan være med på at mange mmorgp spill er meningsløse. Jeg har spillt 2 mmorpg's som Ultima online, Anarchy online. Ultima online synes jeg er helt meningsløst, har endel venner som elsker ultima online. Det eneste de gjør er å "trene" på forskjellige skills.Jeg skjønner ikke hva som er kult med det,det er i alle fall min mening.

Anarchy online skal det liksom være en historie som utspiller seg over 4 år. Jeg spillte Anarchy Online i 3mnd så ble jeg dritt lei. Jeg merket ingenting av den historien .Men nå har jeg bestilt meg Dark age of camelot (har enda ikke fått det :sad: ) jeg har lest endel om spillet, der har du i alle fall noe å gå etter , ta over fiendens "relics" og fort. Som er spillets hovedmål. Så for min del gir det en "mening" med spillet , nok til at jeg har kjøpt det i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...