srbz Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Får følgende java-feilmelding når jeg skal starte et program som krever java: An exception was caught. java.lang.UnsatisfiedLinkError: cmn.l6java.utils.L6EmbeddedUtils.nativeHideSplash()V App info: Line 6 Edit 3.00 release - build 96 - Wed Apr 19 17:14:08 PDT 2006 Date: 10.02.08 17:23 In thread: Thread[main,5,main] OS: Windows Vista (6.0 x86) Java VM Version: 1.6.0_03 Stack trace: java.lang.UnsatisfiedLinkError: cmn.l6java.utils.L6EmbeddedUtils.nativeHideSplash()V at cmn.l6java.utils.L6EmbeddedUtils.nativeHideSplash(Native Method) at cmn.l6java.utils.L6EmbeddedUtils.HideLauncherSplash(L6EmbeddedUtils.java:39) at line6editbase.app.L6EditorApp.Start(L6EditorApp.java:459) at line6editbase.app.L6EditorApp.access$200(L6EditorApp.java:42) at line6editbase.app.L6EditorApp$L6ELauncherBootstrap.OnLaunch(L6EditorApp.java:310) at cmn.l6java.app.L6App.Launch(L6App.java:194) Det er snakk om software som hører til gitarutstyr som kobles til pc via usb. Jeg forsøkte å reinstallere både gitarsoftwaren og java, uten nytt resultat. Nå skal jeg prøve å bruke en eldre versjon av java (5.0), men har dere der ute noen andre forslag i tilfelle det ikke skulle fungere? edit: løst. Det fungerte ikke først, men jeg måtte avinstallere Java 6.2 og 6.3 for at det skulle virke. 5.0 fant jeg på oldversion.com. Softwaren det er snakk om er forøvrig Line 6 Edit i tilfelle andre skulle slite med samme problem. Endret 10. februar 2008 av surbz00r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå