victoryseieren Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 5 - 5 - 5 - 4 - 5 blir det vel Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Begynn ikke med et ark fullt av akkorder i hvert fall. Da ser du rimelig svart på det etter 10 sekunder. Finn deg en sang med 4-5 enkle akkorder så er du igang litt etter litt;) Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Det må jeg si takk for hjelpen alle sammen! Men hvor mange gitar akkorder er det til sammen? og hvilken er de viktigste? Jeg lærte akkorden "C" på skolen, men på den skjema'n dere ga meg først er den helt annerledes enn den jeg lærte på skolen, litt rart, men men... Og anbefaler dere noen billige gitar? Har lyst å bestille fra http://www.guitarcenter.com/ Takk igjen Lenke til kommentar
Lasseg Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 et tips til å huske hva navnene på strengene er: Fra den tykkeste (mørkeste) ''En Annen Dag Gikk Hun Ensom'' E A D G H E husk den Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 et tips til å huske hva navnene på strengene er: Fra den tykkeste (mørkeste) ''En Annen Dag Gikk Hun Ensom'' E A D G H E husk den Skjønte ikke den helt, er strengene E A D G H E av den teksten`?.. haha, får lætizz snart. Ny begynner er ny begynner. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 et tips til å huske hva navnene på strengene er: Fra den tykkeste (mørkeste) ''En Annen Dag Gikk Hun Ensom'' E A D G H E husk den Skjønte ikke den helt, er strengene E A D G H E av den teksten`?.. haha, får lætizz snart. Ny begynner er ny begynner. E n A nnen D ag G ikk H un E nsom Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det er da feil rekkefølge hvis man ser på tablatur, der er mørkest nederst. BallsMcLongCock skrev mørkest øverst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå