Gå til innhold

Call of Duty 4 på Veteran


Gjest Slettet-xZFMnIz6

Anbefalte innlegg

frykteligt iriterende, men ein blir letta når ein får dety checkponktet til å funka og klare banen

 

Tror ikke det er noe galt med checkpointene, det er bare det at det kun checkpointer dersom du har komt til checkpointet med god nok tid igjen. Slik at spillet ikke saver når det "tror" du ikke har god nok tid. Slik jeg opplevde det ihvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt gjennom Veteran nå, og det gikk faktisk overraskende fort. Med unntak av "one shot, one kill" og "no fighting in the war room" gikk det som en lek.

 

På epilogen (Mile high club) tror jeg faktisk at jeg har blitt drept av samtlige terrorister.

Inkludert han første, som kommer fra do. Klarte det til slutt, etter å ha kommet meg neeesten til døra for så å gå tom for tid ca 14 ganger på rad.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Litt seint men nå har jeg også rundet CoD 4 på Veteran :D

 

"No Fighting in the War Room" var plundrete, har ikke tall på hvor mange forsøk det tok. Ved pariserhjulet må jeg ha hatt ubrukelig flaks - for det klarte jeg på første forsøk.

 

Jeg har tidligere også rundet CoD 2 og 3 på Veteran.

 

Jeg har enda ikke prøvd meg på epilogen, Mile High Club......

Lenke til kommentar

Brukte en drøy time eller noe på mile high club. Ville vel brukt 45 min hvis ikke det var for at jeg skjøt gisselet første gangen jeg kom fram xD

Cod4 var vanskelig på veteran selvfølgelig, men fullt mulig. Finnes spill som er close to impossible på denne vanskelighetsgraden :ermm:

Lenke til kommentar

når du står i døren og klar til å gå ut i TV-rommet springer du rett frem og legger deg ned i hjørnet på andre siden. Ikke gå inn i rommet. om du springer direkte dit og legger deg ned, sikt rett frem og fiender kommer om ca 1-2 sekunder rett frem. Skyt disse. (Det skal være en mann i rommet rett av siden av deg dersom han ikke har kommet ut enda.) Skyt han etter du har skutt de andre. Spring inn i rommet av siden av deg og drep de som evt. måtte være i et av disse rommene. Spring fort ut til enden av siderommet og skyt de som står bakerst i TV-rommet fra vinduet. Så er det bare å spuuuurte ut i rommet og inn i ene korridoren BAK alle fiendene. Gjem deg der og skyt de som kommer etter. Så går du forsiktig frem etter 1-2 minutter for å gjøre slik at teammatene dine kommer etter. Slik var det jeg tok den banen :)

Lenke til kommentar
Litt seint men nå har jeg også rundet CoD 4 på Veteran :D

 

"No Fighting in the War Room" var plundrete, har ikke tall på hvor mange forsøk det tok.

Prøv uten checkpoints. :D

 

Kanskje den mest homsete glitchen jeg har opplevd ever!

Linky

 

Det er ikke en glitch, spillet er laget slik med hensikt. Hvis du snegler deg gjennom brettet og får en checkpoint med altfor lite tid igjen må du jo bare starte helt på nytt uansett.

Lenke til kommentar
når du står i døren og klar til å gå ut i TV-rommet springer du rett frem og legger deg ned i hjørnet på andre siden. Ikke gå inn i rommet. om du springer direkte dit og legger deg ned, sikt rett frem og fiender kommer om ca 1-2 sekunder rett frem. Skyt disse. (Det skal være en mann i rommet rett av siden av deg dersom han ikke har kommet ut enda.) Skyt han etter du har skutt de andre. Spring inn i rommet av siden av deg og drep de som evt. måtte være i et av disse rommene. Spring fort ut til enden av siderommet og skyt de som står bakerst i TV-rommet fra vinduet. Så er det bare å spuuuurte ut i rommet og inn i ene korridoren BAK alle fiendene. Gjem deg der og skyt de som kommer etter. Så går du forsiktig frem etter 1-2 minutter for å gjøre slik at teammatene dine kommer etter. Slik var det jeg tok den banen :)

Den taktiken virket godt! :) klarte det med glans!.

 

Da er spillet runda på veteran :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...