wolf91 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Når jeg skal se film på Media Player er skjermen svart, hører kun lyd, Har lastet ned K-Lite Codec, og diverse andre codecer, men det funker ikke, Noen som vet hva som er feil? Sorry vis feilpostet. Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Last ned VLC Media Player;) Funker fett... Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Har lastet det ned, funket ikke. Lenke til kommentar
Joakiiim Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg har nøyaktig det samme problemmet. Har prøvd masse forskjellige codec packs. Formaterte til og med PCen i dag for så å instalere codecs på nytt for å se om det funket, men uten resultat. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Det funket før, men når jeg sku se en film var skjermen svart å det var kun lyd. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Gjelder det alle filmer eller kun den ene? Lenke til kommentar
qpeg Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) kjører du clone modus på skjermene ? Endret 11. februar 2008 av qpeg Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Er sånn på alle filmene, hva er clone modus? Lenke til kommentar
Joakiiim Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 http://itpro.no/supportforum/index.php?showtopic=59338 Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ville anbefalt deg å fjerne de kodekene du har installert, og laste ned Media Player Classic. Dette kan bero på en konflikt mellom de forskjellige kodekene. Kan hende du har 2 ganske like kodeker, og detr gjør at stakkars windows media player blir frustrert fordi den ikke vet hvilken av kodekene den skal bruke. Last ned K Lite Mega Codec pack, og se om det funker da. Du kan også prøve ett program som følger med begge K Lite pakkene som heter gSpot, dette programmet finner hvilken codec du trenger for å spille av filene. Men kort og enkelt tror jeg det er snakk om en konflikt mellom kodekene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå