Ascubal Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Heisann. Leter etter orginal component kabel fra PSP til tv, men finner etterligninger med "lakris" kabler over alt, er det et sted hvor man kan få tak i den orginale? Og så leter jeg etter Go Cam saken til PSP, har søkt litt rundt men finner den ikke.. Gjerne headsettet med mikrofon også. Noen tips? Takk for svar på forhånd Ps: Redigere et innlegg med PSP er utrolig tidkrevende. Endret 10. februar 2008 av Ascubal Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Ingen som veit om noen nettsteder eller butikker som selger dette? Må jo være mulig og få tak i mikrofon saken i og med at Sony lanserte jo nettopp skype til PSP.. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Ingen som veit altså? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvorfor betale mye mere for originale kabler, da de andre sannsyneligvis er akkurat like bra? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Har noe med skjerming å gjøre.. Av det jeg har erfart er tynne "lakris" kabler dårlig skjerma og man får støy på bildet.. Og har vært i butikken og sett på disse andre, har sett tilfeller hvor pluggene var korrodert allerede i plastikk boksen.. Så tror jeg går for sony's orginale da jeg regner med at den har greit med skjerming Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Nå har jeg ingen erfaring med akkurat psp kabler, men bruker bare billigkabler på pc, tv osv og merker ikkenoe forskjell på de og de litt mere "ekslusive" merkene Men kan jo være at det er foskjell på psp da Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Kjøper forholdsvis billig kabler jeg også, men ikke de billigste.. Istedenfor og kjøpe "lakris" kablene til 79,50 så kjøper jeg heller den til 299.. Enkelt forklart. Har sett og hørt litt forskjell på de billigste og og de litt dyrere.. Grunnen til at jeg vil ha skjerma kabler er mye pga at det er mye "støy" her på rommet, og det ligger et sant "kabelhelvette" både ved PC-en og tv'n. Er helt utrolig mye kabler her, som både leverer signaler og strøm Endret 12. februar 2008 av Ascubal Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hehe Det kan jo være at de har det på elkjøp osv?(selv om det er lite trolig) Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Har vært innom der og har ikke funnet det.. Får heller snakke litt med spillbutikken i nærheten om de får det inn Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Her har du Sony component kabel. Her har du go cam. Fant dessverre ikke skype headset. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Takk takk, har leita lenge etter dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå