Klekkus Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Er det noen her som kan fortelle meg hvordan man sletter en ordre fra komplett.no? Sitter her og vil bestille med en ekstra vare og finner ikke ut hvordan jeg sletter ordren min. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Er den åpen meiner eg du kan slette den sjølv på din konto. Om ikkje tar du kontakt med dei. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Ordrehistorikk For å se ordrestatus, spore leveranser, slette produkter eller ordre, skrive ut fakturaer eller returnere produkter o.l., finn først din ordre i Ordrehistorikken nedenfor. Problemet er at jeg ikke finner alternativet "slette produkter eller ordre" inne på ordren min. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Sikkert fordi den er "Frigjort for plukk". Då er den nok kome forbi det stadiet der du sjølv kan slette den. Ta kontakt med Komplett, dei kan legge til varer på ordren, eller slette så du kan opprette ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå