Gå til innhold

Intel Quad Core Til 1800'-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men så er det hvordan jeg skal skaffe den da?

På komplett.no kanskje?

Jeg har ikke vanlig visa kort enda.

Så jeg trenger linker til safe sider med postppkrav.

 

Men jeg vet ihvertfall at det finnes Quad til ca 2000.

Det bra.

Safe sider med postoppkrav??? Den skjønte jeg ikke, såfremt du ikke blir ranet på vei til posten for å hente pakken så er jo oppkrav noe av det safeste du gjør!

Lenke til kommentar

Jeg forslår at du venter litt og kjøper de nye 45 nm serien, E8400/E8500 som kommer om par uker, og ellers Quaden (Q9450) som kommer litt senere.

 

Men hvis du ikke kan vente og må kjøpe nå, prøv heller NetOnNet.no. Her kan du få det for 1779.

 

I salgsvilkår sier det at de tilbyr oppkrav.

 

Ellers kan du prøve å kjøpe en brukt Q6600. Mange vil snart kjøpe nye 45 nm CPU og de må kvitte seg med den gamle "dritten". Hvis jeg ikke tar helt feil, om par uker kan du få kjøpe en pen brukt Q6600 for under 1000 kr.

 

Jeg tok en rask runde i finn.no og bruktmarked.no, og alereade nå kan du se mange "high end" og "rå"-gaming systemer for salg. Mange prøver å kvitte seg med den gamle rå-"dritten", og selfølglig alle har Q6600 !!

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar

hvorfor bestille i så mange småleveranser`? hvorfor ikke bare vente til du har alle penga og slippe så mye porto.

eneste som er sikkert med pc-deler er at de går ned i pris etter en gitt stund, så det er aldri penger å tape på å vente...

å betale 400kr i porto er bare tull. Og betale i oppkrav koster en 50lapp ekstra. sett over penger til foreldres visakort og betal med dems kort, mye enklere

Lenke til kommentar

hehe, da så. grei forklaring det.

men ville fortsatt spart opp midler og kjøpt alt på èn gang.. sparer endel på det, samt at man slipper å ha masse ubrukt pc-utstyr liggende som man ikke får brukt. bytteretten forsvinner etter 14 dager, så hvis det skulle være noen kompabilitetsproblemer får man ikke byttet hvis man bestiller èn ting av gangen uten å teste dem..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...