Kontorstol Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg åpnet et brev som var sendt til meg av posten. Det var en fortollingsseddel eller hva det nå heter på noe jeg ikke har bestilt. MELDING OM ANKOMMET UFORTOLLET SENDING Avsender: MTV NETWORKS Avsenderland: SVERIGE Vekt (kg): 1 Produkt: CARRYON CASH Hva i allverden kan dette være? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg har en ide : Hva med å høre med avsender ? Tror ikke det er noen her på forumet som er synske ?? Lenke til kommentar
espenf Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Premie for konkurranse du har deltatt i og vunnet? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg har en ide : Hva med å høre med avsender ? Tror ikke det er noen her på forumet som er synske ?? Det er søndag så jeg tviler på at de svarer nå Og det kan også hende at noen andre her på forumet har opplevd det samme Premie for konkurranse du har deltatt i og vunnet? Nei Lenke til kommentar
riroil Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Iom det blir sendt fra MTV, så er det stor sannsynlighet en premie e.l. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Iom det blir sendt fra MTV, så er det stor sannsynlighet en premie e.l. Ikke nødvendigvis Lenke til kommentar
zonko Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Du kan jo ta en tur til postkontoret og be om å få se pakken. Kanskje det finnes info på pakka om hva det er. Om du tror dette bare er tull, lar du den bare være så sender posten den tilbake etter ei stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå