Backspace_89 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 saken er at jeg har klart å glemme å sende inn svar på at jeg har fått innkalling. jeg har brilleseddelen jeg må ha med klar, jeg har fylt ut helse-skjemaet, og jeg har faktisk dratt til en bekjent nærmere "sesjons-stedet" så jeg er sikker på at jeg kommer meg til sesjonen tidsnok i morgen. jeg har adresse, skjemaer, legetimasjon og alt klart, men som sagt glemt å svare på det brevet jeg fikk. jeg har jo selvfølgelig tenkt til å møte på sesjon i morgen, men hva skjer siden jeg ikke har svart på brevet? har lite lyst til å havne i fengsel, så istad at det var straffbart å ikke svare på innkallingen Lenke til kommentar
40mm Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 saken er at jeg har klart å glemme å sende inn svar på at jeg har fått innkalling. jeg har brilleseddelen jeg må ha med klar, jeg har fylt ut helse-skjemaet, og jeg har faktisk dratt til en bekjent nærmere "sesjons-stedet" så jeg er sikker på at jeg kommer meg til sesjonen tidsnok i morgen. jeg har adresse, skjemaer, legetimasjon og alt klart, men som sagt glemt å svare på det brevet jeg fikk. jeg har jo selvfølgelig tenkt til å møte på sesjon i morgen, men hva skjer siden jeg ikke har svart på brevet? har lite lyst til å havne i fengsel, så istad at det var straffbart å ikke svare på innkallingen Er bare å møte, og du vil ikke få noen problemer. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 takk for svar, du aner ikke hvor lettet jeg ble nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+723465 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Lykke til på sesjon. Måtte du ha en god og lang tjeneste for Kongeriket Noreg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå