kriso Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kan noen si hva de knappene er til? Lurer på om jeg kan ta de vekk... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Klarer ikke å se hva det står på dem, så om du for skrevet det her hadde det vært fint. Tipper det er for å stille på delefilteret. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Regner med at det er justering av delefilteret de knottene er til. Prøv å vri på de for å høre om det blir noe forskjell. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Det står High Range og Mid Range så vidt jeg kan se. Noe som vil si at det sikkert er justering på delefilteret som nevnt lengre opp her. Endret 10. februar 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
fhl Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det er nivåjustering på mellomtone og diskant. Frode Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Da jeg så denne overskriften var jeg redd det var en gluping som hadde sett sin første dome diskant Det er som fhl sier, regulering av mellomtone og diskant. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Da jeg så denne overskriften var jeg redd det var en gluping som hadde sett sin første dome diskant Hahahaha!! Lenke til kommentar
kriso Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Det er nivåjustering på mellomtone og diskant. Frode Ok, takker for svar;) Hva anbefaler du at disse skal stå på? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg ville latt de stå på 0, og hørt om det var greit. Hvis det er en veldig mangel på diskant, eller for mye, så justerer du det etter din smak. Det er jo derfor de er der, for at DU skal tilpasse lyden etter ditt rom, din bruk og din smak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå