Cashmere Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Ok, jeg har et lit problem her. Har installert Vista Ultimate i dag og er sålangt fornøyd! Men det er en ting som plager meg: det er en hvit prikk helt øverst til venstre på skrivebordet. Dette er ikke en død pixel, det vet jeg, da den er veldig stor. har prøvd mange omstarter og skiftet forskjellige bakgrunner, men ingenting til hjelp. Noen ideer? det skal jo ikke være sånn? takk for all hjelp! EDIT: det kom med på screenshot, så da kan det ikke være død pixel. har lagt med bilde som dere kan se selv. Se helt oppe til venstre. Endret 10. februar 2008 av fedi Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Prøvd å venstre- eller høyreklikke på den? Er ikke en eller annen bug med Sidepanelet som gjør dette, siden det ikke vises? Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Jeg har deaktivert sidepanelet, og det startes ikke når jeg slår på datamaskinen. Det skjer ingenting når eg klikker på den, eller trykker oppdater skrivebordet. Noen andre ting som kan være årsaken? Takk for svar EDIT: Restartet nettopp igjen og den kommer ikke opp før rundt 2-3 minutter etter at jeg har kommet inn på skrivebordet. Hadde vært fint om noen kunne kommet med en løsning på dette... Endret 10. februar 2008 av fedi Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Bruker du ATi? http://forums.techarena.in/showthread.php?t=894809 http://help.wugnet.com/vista/ATI-Small-whi...pict101174.html Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Joa, med en gang jeg slo av Catalyst Controll Centre gikk den hvite prikken vekk! Jeg får vel slette Catalyst da, den hvite prikken i hjørnet er ganske irriterende. Begynte å lure på om det var en hardware-feil her eller noe... Tusen takk for hjelpen garanti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå