Joddze Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Er det slik at folk med flere poster blir mer repektert enn de som nylig har registrert seg? Jeg synes det virker sånn,at de med f.eks 500 poster og oppover blir mer tatt på alvor enn de med under f.eks 50. En får "street respect" Hvis f.eks en med veldig få poster spammer eller skriver noe som er litt på kanten tror jeg det skal mindre til før han/hun blir utestengt enn hvis det hadde vært en som hadde ett par tusen poster. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 seff.. du stiger i poster for hver post du poster... det kan også ha noe med at jo mer poster du har jo lnge og mer kjent blir du... Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 sosohal=taper.Cool Neida 8) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Se på deg da. Du har bare 121 poster. Du kan få bank, mens jeg har alle de andre bak meg og støtter meg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 /me skulle ønske han var varm på henda, og hadde MANGE poster... snufs... lovte meg sjøl at eg skulle ha 2000 i slutten av vinterferien? var vekke i 4 dager, og.. alt er tapt! WRÆL Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Poster=makt. Om jeg sletter SO2, dumper du nedpå 3k.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Poster=makt. Om jeg sletter SO2, dumper du nedpå 3k.. LOL ouch Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 LOL ouch Dette er slik som 99% av postene dine ser ut. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 LOL ouch Dette er slik som 99% av postene dine ser ut. Hmm tenkte du kom til å angripe meg før eller senere. Trodde ikke du var så latterlig. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 LOL ouch Dette er slik som 99% av postene dine ser ut. I agree.. Skal du hive inn en post, så si noe i alle fall.. Verste eg vet er poster som f.eks inneholder kun en smiley e.l. Typisk post fra folk som poster litt for ofte: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Eg sa lol og ouch! skal eg skrive mye hver gang liksom? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Eg sa lol og ouch! skal eg skrive mye hver gang liksom? Du må jo innrømme at mannen har et poeng.. Ja det er jo lixom "forventet" at man gidder å slenge ned et par linjer... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 En må jo få lov til å komme med småkommentarer som "Lol ouch" uten at folk skal flame en for å skrive for kort. Enkelte ganger kan det være like mye vetig i det enn i poster som går over flere sider. Men det er sant at man får "street-respect" jo flere poster man har, men det sier seg nesten selv. Du blir jo bedre kjent med folk som poster mye. Og man får et navn... Men jeg respekterer flere folk som svarer sjelden men bra, enn folk som spammer i søppel. Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Kanskje en kunne måle hvor mange kb som var blitt postet i tillegg? Da Kunne vi sett hvem som var tøff da... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 LOL ouch Dette er slik som 99% av postene dine ser ut. Hmm tenkte du kom til å angripe meg før eller senere. Trodde ikke du var så latterlig. Det var på ingen måte negativt ment, og keep up the good work. Det var bare "Til ettertanke", og ikke ment som en oppfordring til å slutte med det. Ofte passer det veldig bra med korte presise innlegg, og disse er ofte du en av de som kommer med, og det er flott. "Latterlig"? Jeg er da heller "Silly" enn det. Jeg har vel informert om akkurat dette ved en tidligere anledning, men det passet bare så bra inn i denne threaden, at jeg følte at "You had it coming". No offence snøpus. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hehe. Så har vi noen "gang leaders" også. Slik som meg, hartge, jummy osv. Her betyr ikke posttall noe spes. da vi har den fulle og overlegne makten. mohaaaaaaaaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå