Gå til innhold

Poster = Respekt?

Joddze

Anbefalte innlegg

Er det slik at folk med flere poster blir mer repektert enn de som nylig har registrert seg?

Jeg synes det virker sånn,at de med f.eks 500 poster og oppover blir mer tatt på alvor enn de med under f.eks 50.

En får "street respect" :lol:

Hvis f.eks en med veldig få poster spammer eller skriver noe som er litt på kanten tror jeg det skal mindre til før han/hun blir utestengt enn hvis det hadde vært en som hadde ett par tusen poster.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En må jo få lov til å komme med småkommentarer som "Lol ouch" uten at folk skal flame en for å skrive for kort. Enkelte ganger kan det være like mye vetig i det enn i poster som går over flere sider.

Men det er sant at man får "street-respect" jo flere poster man har, men det sier seg nesten selv. Du blir jo bedre kjent med folk som poster mye. Og man får et navn...

Men jeg respekterer flere folk som svarer sjelden men bra, enn folk som spammer i søppel.

Lenke til kommentar
LOL :lol: ouch

Dette er slik som 99% av postene dine ser ut.

Hmm tenkte du kom til å angripe meg før eller senere. Trodde ikke du var så latterlig. :grumpy:

Det var på ingen måte negativt ment, og keep up the good work.

Det var bare "Til ettertanke", og ikke ment som en oppfordring til å slutte med det. Ofte passer det veldig bra med korte presise innlegg, og disse er ofte du en av de som kommer med, og det er flott.

"Latterlig"? Jeg er da heller "Silly" enn det.

Jeg har vel informert om akkurat dette ved en tidligere anledning, men det passet bare så bra inn i denne threaden, at jeg følte at "You had it coming".

No offence snøpus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...