Otowi Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Skrev i en tråd for en god stund siden at jeg har en vond arm... Vel, etter å ha kontaktet lege, som sa jeg hadde begynnende epikonditt/tennisalbue (mener det var det legen sa det het), har jeg nå gått sykemeldt en stund samtidig som jeg går til fysioterapi for a bli kvitt mine problemer. Det jeg vil ha svar på ettersom hverken legen eller fysioterapeut har sagt noe om det, er om jeg kan bruke pc uten at det gjør skaden værre... Jeg kjenner ikke ubehag når jeg i skrivende stund bruker pc men vil være på den sikkre siden... Endret 10. februar 2008 av Otowi Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Tviler du finner så mange leger/fysioterapister her, jeg ville heller ringt legen din jeg for å høre hva han sier om belastninger osv. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Skrev i en tråd for en god stund siden at jeg har en vond arm... Vel, etter å ha kontaktet lege, som sa jeg hadde begynnende epikonditt/tennisalbue (mener det var det legen sa det het), har jeg nå gått sykemeldt en stund samtidig som jeg går til fysioterapi for a bli kvitt mine problemer. Det jeg vil ha svar på ettersom hverken legen eller fysioterapeut har sagt noe om det, er om jeg kan bruke pc uten at det gjør skaden værre... Jeg kjenner ikke ubehag når jeg i skrivende stund bruker pc men vil være på den sikkre siden... En god venn av meg lider av det samme. men han sliter veldig med det, han må bruke den type bandasje ting osv. har får ikke lov av legen å skrive verken på pc eller på papir så mye dessverre, men dette er det vel forskjell på. jeg er enigmed Keylar, ring til fastlegen din i morra, så får du se ;] Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Tviler du finner så mange leger/fysioterapister her, jeg ville heller ringt legen din jeg for å høre hva han sier om belastninger osv. Det eneste hestedoktoren (allmenleger, blah) kan gjøre, er å gi deg betennelsesdempende og henvise deg til fysioterapeut. Been there, done that... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå