Sewero Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Trenger ett tegneprogram til ommøblering. Tenker da på å tegne inn hvordan rommene er først med nøyaktige mål, deretter tegne møblene slik at man kan dra de innenfor "rom" tegningen. Finns det et slik program? Helst gratis. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Prøvd SketchUp fra google? Har 3D-funksjonalitet. Programmet har jo til og med sin egen tråd her på forumet. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg har prøvd å innstallere det en time nå, mangle dot net fix, måtte laste ned manuelt fant jeg ut. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Og det funka heller ikke står at jeg må ha versjon 1 og den vil ikke innstalleres :S Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg likte ikke det programmet til dette formålet. Har ikke mulighet for å bare skrive inn målene på veggene, avhuke vinduer og dør. Eller dra møblene over for å se forskjellige kombinasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå