roy_nor Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Vet ikke helt om dette er riktig plass å poste på, men klarer ikke finne noe bedre sted så, here goes. Har akkurat flyttet inn i ny leilighet (Rett ved B.I på Nydalen i Oslo), skal bo her i 6mnd og trenger ADSL inn i leiligheten så fort som mulig. Siden samtlige leverandører bruker opptil 1 mnd på å få fingeren ut av røvo og sende modem/gjøre klar linje, så lurer jeg på hvilken leverandør som kan gi meg ADSL iløpet av en uke, maks. Oppsigelsen om 6 mnd blir vel uansett en "bot" på 1000,- siden de fleste kontrakter er bundet i 12mnd. Noen som vet om en leverandør som setter opp linja di kjapt? Helst en ~3mb linje til rundt 300,- pr mnd. (Har ikke fast telefon så er klar for å betale ~100,- ekstra pr mnd oppå de 300,-) Endret 10. februar 2008 av roy_nor Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) skaff Get de leverer på dagen www.get.no kan du også få uten binding tid Endret 10. februar 2008 av Nightmeare Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Da må du nok bestille expresslevering på ADSL, koster grovt med penger. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Som det er nevnt i tråden, skaff deg GET dersom du har GET kabelannlegg i leiligheten. Om jeg ikke husker helt feil så ligger hovedkontoret dems i nydalen så da kan du bare stikke opp og hente deg en oppkoblingspakke. Var hvertfall mulig tidligere for da gjorde jeg det selv. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Eneste måte å få ADSL kjapt på er ved ADSL express, og det koster mer enn det smaker for å si det mildt. Snakker om over 10tusen, men ditt valg. 4 uker er normal levering +/-1 uke kan være heldig. Siden du bare skal bo der en liten stund, hva med Ice abn, funker mer fett som faen Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Eneste måte å få ADSL kjapt på er ved ADSL express, og det koster mer enn det smaker for å si det mildt. Snakker om over 10tusen, men ditt valg. 4 uker er normal levering +/-1 uke kan være heldig. Siden du bare skal bo der en liten stund, hva med Ice abn, funker mer fett som faen What's "Ice" ? ? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 www.ice.no er tråløst inet over gammle mobil nette. jeg vile nok heller sjekk om det er noe wlan. til du får adsl linja di. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå